ساخت دیوار حفاظتی توسط کوریای شمالی برای مقابله با حملات امریکا

© Sputnik / Илья ПиталевГлава КНДР Ким Чен Ын во время торжественной церемонии открытия нового жилого комплекса на улице Ремен в Пхеньяне
Глава КНДР Ким Чен Ын во время торжественной церемонии открытия нового жилого комплекса на улице Ремен в Пхеньяне - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کوریای شمالی پس از حملات راکتی امریکا به سوریه، ساخت دیوارهای حفاظتی برای مقابله با حملاتی احتمالی امریکا را در دستور کار قرار داده است.

به گزارش اسپوتنیک، یونهاپ می نویسد، مقامات کوریای شمالی به ارتش این کشور دستور داده تا برای برخی از مکان های حساس دیوار حفاظتی ایجاد کنند، تا از حملات احتمالی راکتی امریکا در امان بمانند.
پرتاب 50 فروند راکت «تام هاوک کروز» امریکا به سوریه نگرانی هایی را برای مقامات کوریای شمالی ایجاد کرده است.

کوریای جنوبی خواستار برقراری ارتباط با کوریای شمالی شد - اسپوتنیک افغانستان
کوریای جنوبی خواستار برقراری ارتباط با کوریای شمالی شد

امریکا در حال حاضر درصد زیر فشار قرار دادن کوریای شمالی به خاطر برنامه هسته ای این کشور است، تا این کشور را از ادامه برنامه هسته ای اش منصرف کند.
گزارش خبرگزاری کره جنوبی حاکی است، که دیوارهای حفاظتی که در کوریای شمالی حال ساخت می باشد در صورت برخورد راکت ها با آن ممکن است خود باعث بروز خساراتی برای این کشور شده و ترکش های آن به زخمی و کشته شدن مردم و نیروهای نظامی منجر شود.
البته دونالد ترامپ رئیس جمهوری امریکا در تازه ترین اظهار نظر خود در ملاقات فرستاده رئیس جمهور کوریای جنوبی با وی در امریکا گفت، که می خواهد به همراه کوریای جنوبی مساله هسته ای کوریای شمالی را حل کند و اگر امکان داشته باشد می خواهد موضوع به شکلی صلح آمیز حل و فصل شود.
نیروهای امریکایی در کوریای جنوبی همچنین در روزهای اخیر تمریناتی برگزار کرده اند که از اهداف آن حمله به تسلیحات هسته ای کوریای شمالی و تخریب آنها بوده است.
در این رزمایش همچنین از نیروهای دریایی، زمینی، کشتی های جنگی و بالگردهای دو کشور استفاده شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала