رسانه ها ترامپ را بخاطر تعظیم اش به پادشاه عربستان سعودی مورد انتقاد قرار دادند

© AFP 2023 / Robyn Beckرسانه ها ترامپ را بخاطر تعظیم اش به پادشاه عربستان سعودی مورد انتقاد قرار دادند
رسانه ها ترامپ را بخاطر تعظیم اش به پادشاه عربستان سعودی مورد انتقاد قرار دادند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دونالد ترامپ نیز مانند باراک اوباما رئیس جمهور سابق امریکا در ارتباط با تعظیم کردنش برای سلمان بن عبد العزیز آل سعود طی سفرش در ریاض مورد انتقاد رسانه قرار گرفت.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از وشنگتن پست The Washington Post، دونالد ترامپ نیز مانند باراک اوباما رئیس جمهور سابق امریکا در ارتباط با تعظیم کردنش برای سلمان بن عبد العزیز آل سعود طی سفرش در ریاض مورد انتقاد رسانه قرار گرفت. به گفته این منبع دونالد ترامپ طی سفرش در ریاض در حالی که صاف در مقابل پادشاه عربستان ایستاده بود با وی دست داده اما هنگام که پادشاه عربستان پاداشی را به ترامپ عطا می کرد سر خود را خم کرده و توی را تعظیم کرد. و جریان تعظیم ترامپ در تصویر مشخص است.

​Abu Ivanka Al amriki aka Trump at #RiyadhSummit

این روز نامه سفر باراک اوباما به عربستان سعودی را که در سال 2009 اتفاق افتاده بود که او نیز به پادشاه عربستان سعودی تعظیم کرده بود یاد آور شد که مورد انتقاد رسانه های مختلف قرار گرفته بود.

و  ترامپ نیز یکی از افراد بود که چند سال بعد از تعظیم اوباما انتقاد نموده نوشته بود که "آیا ما هنوز هم به چنین رئیس جمهوری نیاز داریم که به پادشاه عربستان تعظیم کند؟ و اجازه بدهد تا اوپک ما را غارت کند؟"  

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала