غرامت 100 میلیون دالر از فروش پیتزا با گوشت خوک

© Fotolia / Hansgeelغرامت 100 میلیون دالر از فروش پیتزا با گوشت خوک
غرامت 100 میلیون دالر از فروش پیتزا با گوشت خوک - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به گزارش سپوتنیک ،به نقل از Detroit Free Press یک مسلمان در ایالات متحده ، پرونده ای را علیه پیتزا فروشی واصل شد و خواستار صد میلیون دالر است. به دلیل آنکه برای او دوبار پیتزا را با گوشت خوک فروختند ،با وجود آنکه او خواهش کرده بود که از آن در پخت و پز پیتزا استفاده نکنند.

محمد بزی ،یکی از ساکنان دیر بورن ایالت میشیگان دو بار در شبکه Little Caesars پیزا فرمایش داد. بتاریخ 20 مارچ او عذا با برچسب "حلال" فرمایش داد. بر اساس گزارش روزنامه بزی و همسرش پس از خوردن ، متوجه شدند که غذا با گوشت خوک پخته شده است.قبلآ خود محمد بزی در یک پیتزا فروشی کار میکرد و میتواند پپیرونی که از گوشت خوک ساخته شده تمایز قائل شود. مرد جشمگین شد و با شکایت به پولیس واصل شد.
بار دوم محمد بزی در روز جهار شنبه پیتزا فرمایش داد،و باز هم در آن گوشت خوک موجود بود.مدیر رستورات در پاسخ به ادعا بزی گفت ،که او خود چسپاندن آیکون "حلال" را تقاضا کرد.اما وکیل بزی ،این اتهامات را رد میکند.
زن وشوهر در طرح دعوی در دادگاه استدلال میکنند"حالت ما تا به تهوع بد بود"هیچ چیزی بنام خوک حلال وجود ندارد و خوک بطور کلی در اسلام ممنوع است".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала