پوتین و ماکرون: ما در باره همه چیز با هم گفت و گو کردیم

© AFP 2023 / Stephane De SakutinПрезидент Франции Эммануэль Макрон и президент России Владимир Путин в Версальском дворце близ Парижа
Президент Франции Эммануэль Макрон и президент России Владимир Путин в Версальском дворце близ Парижа - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ولادیمیر پوتین در کنفرانس مطبوعاتی در کاخ ورسای اعلام کرد، که مذاکرات با امانوئل ماکرون در فرانسه روی پیوندهای دو جانبه بود.

 به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفت، که او و ماکرون در باره موضوعات مختلف مخصوصا در باره وضعیت پیچیده و بسیار خطرناک سلاح هسته ای و برنامه راکتی کوریای شمالی گفت و گو کرده اند.  

همینطور رئیس جمهور فرانسه به نوبه خود خواستار عمل گرا بودن دو کشور شد:- "من می خواهم که من و شما — ما توانایی این را داشته باشیم که به شکل عملی برای بهتر ساختن سرنوشت دو ملت عمل کنیم و به منظور غلبه بر تمام مشکلات باید راهی را برگزینیم که به طور دایم مشکلات را حل کند".

Президент Франции Эммануэль Макрон и президент России Владимир Путин во время встречи во дворце Большой Трианон замка Версаль в Париже - اسپوتنیک افغانستان
پوتین عازم فرانسه شد

رهبر فرانسه همچنین تاکید کرد، که برای نخستین بار گفت و گو با ولادیمیر پوتین بسیار صریح و آزادانه بود، ما با یکدیگر در باره همه چیز گفت و گو کردیم.

او همچنین اظهار داشت:- "در باره بعضی چیز نظر ما با هم مطابقت ندارد".

ولادیمیر پوتین همچنان از همتای فرانسوی خود دعوت کرد که از روسیه دیدار کند: من با سپاسگزاری از آقای رئیس جمهور می خواهم مانند پیتر بزرگ پادشاه روسیه که در فرانسه برای چند هفته بود از شما دعوت کنم که به روسیه بیایید و جهان دیپلماتیک بر اساس عمل متقابل است".

رهبر روسیه گفت:- "من آقای رئیس جمهور را به روسیه دعوت می کنم". 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала