سیمونیان: در فرانسه علیه اسپوتنیک و RT شواهد به دلیل عدم موجودیت انها پیدا نشد

© Sputnikمارگاریته سیمونیان رئیس کانال تلویزیونی راشا تودی
مارگاریته سیمونیان رئیس کانال تلویزیونی راشا تودی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مارگاریتا سیمونیان مدیر مسول RT و اسپوتنیک در مورد بیانیه سازمان اطلاعات امنیت ملی فرانسه گفت: در حملات سایبری به ستاد انتخاباتی امانوئل مکرون هیچ مدرکی از هکرهای روسی دیده نشد.

به گزارش اسپوتنیک، مارگریتا سیمونیان گفت: هیچ اثری از هکرهای روسیه ، RT و اسپوتنیک در فرانسه یافت نشده، چرا که این شواهد اصلا وجود ندارد و بهتر است انرا بین خودتان جستجو کنید.
به گفته پوپارا مدیر آژانس اطلاعات امنیت ملی فرانسه، حمله سایبری به ستاد انتخاباتی مکرون بسیار ساده و بدور از هر گونه تخصص خاص بوده است. تقریبا هر کسی می توانست آن را انجام دهد".
این به سادگی نشان می دهد که این حمله حتی می تواند توسط یک نفر به تنهایی صورت گیرد. پوپار افزود: هیچ مدرکی در رابطه به حمله گروه APT28 "هکرهای روس" در ستاد انتخابی مکرون که متهم به دخالت در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بوده، یافت نشده است.
در طول مبارزات انتخاباتی، امانوئل مکرون اعلام کرد که ستاد انتخاباتی وی مورد حملات سایبری که گمان می رود از سوی روسیه باشد، قرار گرفته. اما وی هیچ مدرکی برای تایید این ادعا ارائه نکرد.
علاوه براین امانوئل مکرون، راشا تودی — RT و اسپوتنیک را متهم به ارائه اخباری مبنی بر وجود حساب بانکی وی در باهاما کرد.
سیمونیان این اتهام را جعلی خواند و اضافه کرد؛ سخنگوی مکرون نتوانست حتی یک نمونه از خبرهای جعلی رسانه های روسی را ارائه دهد.
امانوئل مکرون همچنین در دیدار با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در کاخ ورسای فرانسه گفت که راشا تودی و اسپوتنیک گزارشات نادرست را نشر دادند.
سیمونیان در پاسخ به این موضوع نیز گفت: هیچگاه خبرغیر واقعی در راشا تودی وجود نداشته و هیچ مدرکی دال بر اخبار جعلی نیز وجود ندارد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала