تصمیم امریکا منجر به افزایش گرمی در کره زمین میشود

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر تصمیم امریکا منجر به افزایش گرمی در کره زمین میشود
تصمیم امریکا منجر به افزایش گرمی در کره زمین میشود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تصمیم امریکا برای خروج از پیمان اقلیمی پاریس میتواند تا سال 2100 منجر به افزایش دمای کره زمین به 0,3 درجه سانتی گرید شود.

 به گزارش سپوتنیک به نقل از تاس ، ترامپ آنگونه که در مبارزات انتخاباتی خود در سال گذشته قول داده بوده، این تصمیم جنجالی را با وجود تمامی این مخالفت ها، به اجرا گذاشت.

همانگونه که انتظار می رفت؛ اعلام تصمیم رییس جمهوری امریکا برای خروج این کشور از پیمان اقلیمی پاریس، خشم جهانی را به همراه آورد. از تیم مشاوران دونالد ترامپ رییس جمهوری امریکا تا برخی از فرمانداران و رییس جمهوری قبلی این کشور و از دبیرکل سازمان ملل متحد تا تعدادی از رهبران کشورها، این  تصمیم امریکا را محکوم کردند.

.البته خروج عملی امریکا از پیمان پاریس قریب به 5 سال به درازا کشیده خواهد شد و اگر در آن زمان همچنان ترامپ در کاخ سفید باشد، بزرگترین کشور آلوده کننده محیط زیست جهانی، از این پیمان رسماً  خارج خواهد شد. تا آن زمان، تصمیمی که ترامپ با هدف تامین منافع صنایع آلاینده و صاحبان صنایع مرتبط با انرژی های فسیلی اتخاذ کرده است، جهان را به شدت تحت تاثیر قرار خواهد داد.

ترامپ و مشاورانش مدعی هستند که انسان نقشی در گرمایش زمین ندارد و نظریات مربوط به تاثیر گازهای گلخانه ای برتغیرات آب و هوایی ، ساخته و پرداخته رقبای تجاری  امریکا، بویژه چینی ها است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала