خان وقت جواب دادن به تویت ترامپ را ندارد- سخنگوی شهرداری لندن

© AP Photo / Frank Augsteinخان وقت جواب دادن به تویت ترامپ را ندارد- سخنگوی شهرداری لندن
خان وقت جواب دادن به تویت ترامپ را ندارد- سخنگوی شهرداری لندن - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پیش از این، دونالد ترامپ در صفحه تویتر خویش، سخنان صادق خان، شهردار لندن را مورد انتقاد قرار داده بود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فرانس پرس، سخنگوی شهرداری لندن در جواب به انتقاد دونالد ترامپ از صادق خان، شهردار لندن، اعلام کرده است که خان کارهای مهمتر از جواب دادن به تویت‌های ترامپ دارد.

پس از آنکه دونالد ترامپ، رییس جمهور ایالات متحده امریکا از سخنان صادق خان، شهردار لندن درمورد حمله تروریستی در پایتخت بریتانیا، انتقاد کرد، سخنگوی شهرداری لندن گفت: "شهردار مصروف کارش است… مصروف هماهنگی اقدامات در جواب به این حمله وحشیانه و بزدلانه تروریستی می‌باشد".

وی افزود: "او کار های مهمتر از جواب دادن به تویت‌های ترامپ که به دلیل فهم و آگاهی ضعیف و بیرون از چوکات سخنان وی (خان) که از باشندگان لندن خواست تا با دیدن شمار زیاد نیروهای پولیس نگران نشوند، نوشته شده اند، دارد".

خان پس از حمله تروریستان در مرکز شهر لندن یک سخنرانی داشت که در جریان آن گفت: "باشندگان لندن امروز و در روزهای آینده شاهد حضور نیروهای بیشتر پولیس خواهند بود. هیچ دلیلی برای نگرانی وجود ندارد. من مطمئن استم که ما در یکی از امن‌ترین شهرهای جهان زندگی می‌کنیم". ترامپ با نوشتن یک پیام در صفحه تویتر خویش وی را چنین مورد انتقاد قرار داد- "حد اقل هفت تن کشته و 48 تن دیگر در نتیجه حمله تروریستان، زخمی شده اند، اما شهردار لندن می‌گوید که هیچ دلیلی برای نگرانی نیست".

شب گذشته سه تروریست در مرکز شهر لندن بالای افراد ملکی حمله ور شدند. نخست آنها با استفاده از یک عراده موتر عابرین را در پل لندن زیر گرفتند، پس از آن از موتر بیرون شدند و با استفاده از چاقو بالای عابرین حمله کردند. در نتیجه این حمله، هفت تن کشته و 48 تن دیگر زخمی شده اند. پولیس شهر لندن در ظرف هشت دقیقه تروریست ها را از پا درآورد. مقامات بریتانیایی این حادثه را یک حمله تروریستی خوانده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала