واکنش افغانستان به ارتباط قطع روابط دول عرب با قطر

© AFP 2023 / ROBERTO SCHMIDTافغانستان
افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
واکنش افغانستان به ارتباط قطع روابط دول عرب با قطر: کشورهای اسلامی با وحدت می‌تواند نقش کلیدی در مبارزه با تروریسم ایفا کنند

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری فارس ، جاوید فیصل معاون سخنگوی رئیس اجرائیه دولت افغانستان گفت: قطع ارتباط برخی کشورهای عربی با قطر به سود مسلمانان نیست و کشورهای اسلامی با وحدت می‌تواند نقش کلیدی در مبارزه با تروریسم ایفا کنند.
جاوید فیصل،در نشست مطبوعاتی در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران درباره قطع ارتباط کشورهای عربستان، مصر، امارات و بحرین با قطر با ادعای حمایت دوحه از تروریسم، گفت: قطع ارتباط برخی کشورهای عربی با قطر به سود مسلمانان نیست و کشورهای اسلامی با وحدت می تواند نقش کلیدی در مبارزه با تروریسم ایفا کنند.
معاون سخنگوی رئیس اجرائیه دولت افغانستان گفت که کشورهای مسلمان با وحدت می توانند به تامین صلح در افغانستان نیز کمک کنند.
عربستان، مصر، امارات و بحرین با ادعای حمایت قطر از تروریسم، مداخله در امور کشورهای عربی و تهدید امنیت ملی و پناه دادن به افراطی ها اعلام کردند که رابطه خود را با قطر قطع کرده اند.
قطر با ابراز تاسف از تصمیم عربستان، امارات ، مصر و بحرین در قطع روابط با این کشور، آن را غیرقابل توجیه دانست و گفت که ادعاهایی که موجب اتخاذ این تصمیم شده، نادرست است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала