حمله جدید ائتلاف به رهبری ایالات متحده امریکا به نیروهای دولتی سوریه

© AFP 2023 / Delil SouleimanАмериканские войска в сопровождении Курдских отрядов военной самообороны на границе Сирии с Турцией
Американские войска в сопровождении Курдских отрядов военной самообороны на границе Сирии с Турцией - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ائتلاف به رهبری ایالات متحده امریکا دست به حمله جدید بر نیروهای طرفدار دولت سوریه در التنیف زدند.

به گزارش اسپوتنیک، محل که نیروهای اضافی پشتیبان دولت سوریه در جنوب سوریه برای جلوگیری از درگیری ها در آنجا بودند، مورد حمله ائتلاف به رهبری ایالات متحده امریکا در 6 جون قرار گرفتند.

In this image provided by the U.S. Navy, the guided-missile destroyer USS Porter (DDG 78) launches a tomahawk land attack missile in the Mediterranean Sea, Friday, April 7, 2017. - اسپوتنیک افغانستان
امریکا حملات خود به داعش را از کشتی در دریای مدیترانه دوباره آغاز کرد

در اعلامیه آمده است:- "با وجود هشدار های قبلی، نیروهای پشتیبان دولت سوریه برای جلوگیری از درگیری وارد این منطقه شده بودند. این نیروها که تعداد شان به 60 تن می رسید، مجهز با تانک ها، توپخانه و سیستم های دفاع هوایی بودند و نیروهای ائتلاف آنها را برای خود تهدید می داند".

در این بیانیه آمده است:- "نیروهای ائتلاف چندین بار به این نیروها هشدار دادند که وارد این منطقه نشوند و آنها با وجود این هشدارها وارد این منطقه شدند و پس از آن نیرهای ائتلاف بالای آنها حمله کردند که در نتیجه آن دو واحد توپخانه، یک واحد سلاح های دفاع هوایی و همچنین یک تانک نابود شدند".

نیروهای ائتلاف در این منطقه برای چندین ماه است که نیروهای دموکرات سوری را برای مقابله با گروه های تروریستی آموزش می دهد و از وارد شدن نیروهای دولتی سوریه خودداری می کند.

در این بیانیه همچنین آمده است که نیروهای ائتلاف قصد مبارزه با نیروهای دولتی سوریه را ندارد و اگر بالای آنها حمله شود از خود دفاع خواهند کرد. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала