کوریای شمالی وعده داد که جاپان را زودتر از امریکا به خاکستر تبدیل خواهد کرد

© Sputnik / Iliya PitalevВоеннослужащие на бронетранспортере во время военного парада, приуроченного к 105-й годовщине со дня рождения основателя северокорейского государства Ким Ир Сена, в Пхеньяне
Военнослужащие на бронетранспортере во время военного парада, приуроченного к 105-й годовщине со дня рождения основателя северокорейского государства Ким Ир Сена, в Пхеньяне - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس کمیته کوریای شمالی برای حفاظت از جهان وعده داد، که جاپان را حتی زودتر از ایالات متحده امریکا به خاکستر تبدیل خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، خبرگزاری کوریای شمالی (KCNA) به نقل از بیانیه رسمی ماموران امنیتی نوشت:- "اگر جاپان واقعا در مورد امنیت خود نگران است، باید از سیاست های خصمانه خود در مقابل کوریای شمالی دست بکشد و پایگاه های ایالات متحده امریکا را از خاک خود برچیند. چرا که در صورت هرگونه اقدام خصمانه علیه کوریای شمالی پیش از ایالات متحده امریکا این مجموعه جزایز به خاکستر تبدیل خواهد شد".

Запуск баллистической ракеты средней дальности Hwasong-12 в КНДР - اسپوتنیک افغانستان
کوریای شمالی چند راکت بالستیک شلیک کرد

پیونگ یانگ همچنین یادآوری می کند به توکیو، که جاپان یک کشور جزیره ای است و نباید در مقابل کوریای شمالی قرار گیرد، چرا کوریای شمالی با انرژی هسته ای خود در مقابل دشمن ظالم شکست ناپذیر است.

این بیانیه کوریای شمالی پس از آن صادر شد، که جاپان پس از هر آزمایش راکت کروز کوریای شمالی پشتیبانی خود را از امریکا اعلام می کند.

کوریای شمالی در این اواخر تقریبا در هر هفته یک آزمایش راکتی انجام می دهد، که آخرین آزمایش راکتی کوریای شمالی امروز پنجشنبه انجام شد، که در این آزمایش پیونگ یانگ چندین راکت کروز ضد کشتی را شلیک نمود. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала