لندن، پایتخت «دولت اسلامی»، از شما استقبال میکند

© Flickr / Roberto Trombettaلندن، پایتخت «دولت اسلامی»، از شما استقبال میکند
لندن، پایتخت «دولت اسلامی»، از شما استقبال میکند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هادی جیلیا ماری(Hadi Jilia Mari) در مقاله منتشره در روزنامه «صوت العراق» «Saut al-Iraq» می نویسد، امروز پایتخت انگلستان یکبار دیگر توجه جامعه بین المللی بخود جلب نموده است.

علت آن — در این نیست که کشور از اتحادیه اروپایی خارج شده و در این هم نیست که به زودی در آن انتخابات پارلمانی برگزار میگردند و حتی در این هم نیست که سکاتلند برگذاری همه پرسی نو راجع به جداشدن از دولت متحد شاهی پلان نموده که وحدت و همبستگی در آن به گفته تیریزه می، ضامن امنیت دولت محسوب میشود. این بار لندن به هدف گروه های تروریستی مبدل گشته که شعارها و صفات مشخصه اسلامی را به مثابه وسیله انتخاب نموده و بدینوسیله تصور راجع به اینکه اسلام دین صلح و سلم است، تخریب میکنند. اعمال آنها ما را به فراموش نمودن این امر مجبور می سازند که این دین — میراث مدنیت است که بزرگترین شخصیت در تاریخ بشریت — پیامبر حضرت محمد «ص»، بانی آن است و ابوبکر و حضرت عمر عادل، فیلسوف کبیر حضرت علی در راه گسترش آن جدوجهد نموده اند. این را فراموش کنیم که این دین از مواظبت حضرت محمد و چهاریار کبار برخوردار بود که به هیچ وجه دهشت افگن نبودنده و هیچگاهی به دهشت افگنی دعوت نمی کردند. همه آنچه حالا گفته میشود، — این اتهام و دروغ واقعی است. آیات قرانی و برخی احادیث که از آن زمان تا ما رسیده، دوران ظهور اسلام را مشخص می سازند. در اوایل گسترش آن هنگام حل مسایل مطابق واقعیت های موجود و مطالبات آن زمان عمل میکردند. آنچه در آن زمان رخ میداد، با واقعیت های زمان مطابقت نمی کنند که ما امروز در آن به سر می بریم. ولی آنچه که از اسلام امروز بجا مانده و ماهیت آن را منعکس می سازد — این مفکوره اعتدال، تحمل پذیری، محبت و احترام به کرامت انسانی است.
حالا ادارات استخباراتی امریکا، اسرائیل و حکومت های دست نشانده عقیده دارند که لندن، پایتخت دولت متحد شاهی، باید به مرکز منازعه بین مدنیت عیسوی و اسلامی مبدل گردد. در این صورت صیهونیستان همیشه بر موضعگیری عمده خود استوار باقی می مانند، به نفاق، تنفر و تحمل ناپذیری دامن می زنند و از مسلمانان به مثابه وسیله برای شعله ورساختن منازعه استفاده میکنند که تعداد زیاد آنها در آن قربانی میشوند. تروریستان بین پاریس، برلین و لندن رفت وآمد خواهند کرد و در همه جا دست به کشتار و اعمال تروریستی خواهند زد.
عجیب اینکه این پایتخت ها درهای شان را برای جنبش های افراطی مذهبی کشوده اند که خشونت و کشتار را تبلیغ میکنند. سیاست حکومت های غربی، بشمول تبلیغات در رسانه ها، در این باره گواهی میدهند که آنها به خاطر پول و صادرات سلاح حقوق بشر را فراموش کرده و اینکه ارگان های امنیتی و موسسات دولتی به گروه های تروریستی اجازه فعالیت میدهند.
جنگجویان «دولت اسلامی» (داعش — ممنوع در روسیه — تبصره مدیریت مسوول) به لندن وارد میشوند. حکومت انگلستان میداند که در کشور هزاران عضو و طرفدار این سازمان زندگی میکنند و اینکه آنها به حمایت از مفکوره های افراطی تمایل دارند و بدینوسیله امنیت دولت را به مخاطره می اندازند. برعلاوه این، در کشور تعداد کثیری جنایتکاران خارج از کنترول قرار دارند که از هیچ چیز هراس ندارند و بطور غیرمحسوس فعالیت میکنند. باوجود این حکومت مکلفیت های خود را به ارتباط این افراطیون بطور کامل اجرا نمی کند. اینها مردم هستند که به حرف یا به کمک رسانه ها جلو آنها گرفته شده نمی تواند. گرفتن جلو آنها فقط توسط بکاربرد قوه ممکن است، به خاطریکه هدف آنها کشتار و اعمال تروریستی می باشد، نه دیالوگ. رسالت آنها روشن است — این پخش مفکوره های تحریف شده مذهبی می باشد که با اسلام حقیقی و کدام مذهب دیگر هیچگونه وجه مشترک ندارند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала