غذا خوردن با میلیاردرامریکایی 2،6 ملیارد دالر قیمت دارد

© AP Photo / Nati HarnikBerkshire Hathaway Chairman and CEO Warren Buffett laughs during an interview with Liz Claman on the Fox Business Network in Omaha, Neb., Monday, May 5, 2014.
Berkshire Hathaway Chairman and CEO Warren Buffett laughs during an interview with Liz Claman on the Fox Business Network in Omaha, Neb., Monday, May 5, 2014. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
حق صرف طعام با وارن بافت" به شخصی اهدا می شود که بالاترین پیشنهاد قیمت را برای "صرف یک وعده غذا خوردن " با این میلیاردر آمریکایی بپردازد.

به گزاش اسپوتنیک ،  وارن بافت، دومین مرد ثروتنمد جهان همه ساله در برنامه خیریه خود، با لیلام "حق صرف نان چاشت با من" به افراد نیازمند کمک می کند. این بار برنده برنامه خیریه ، حق خوردن نان چاشت با "وارن بافت" میلیاردر آمریکایی را به مبلغ 2.6 میلیون دالر خریداری نمود. برنده از ذکر اسمش خود داری نمود.
این حراج خیریه را خود این میلیاردر آمریکایی جهت کمک به نیامندان رویکار نموده است. امسال 18 مین حراج "حق طعام خوردن با وران بافت" برگزار گردید. در این حراج، برنده شانس نان خوردن با وارن بافت را پیدا می کند و از سوی دیگر او می تواند هر گونه سوال از این میلیاردر معروف بپرسد.
قابل یاد اوریست ، هزینه پرداخت شده حراج "حق نان خوردن با وارن بافت" برای حمایت از بی خانمان ها در سان فرانسیسکو اختصاص داده می شود.
نشریه فوربس، ثروت وی را بیش از 76.9 میلیارد دالر برآورده کرده است. در رده بندی جهانی 2017 ثروتمندان جای دوم را دارا است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала