انتقاد حزب سبز آلمان از ضعف امنیتی اروپا و آلمان در مقابله با تروریسم

© Photo / Rhein-Neckar Fernsehenانتقاد حزب سبز آلمان از ضعف امنیتی اروپا و آلمان در مقابله با تروریسم
انتقاد حزب سبز آلمان از ضعف امنیتی اروپا و آلمان در مقابله با تروریسم - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
حزب سبز آلمان از ضعف و ناکارآمدی عمل امنیتی اروپا و آلمان در مقابله با تهدیدات تروریستی انتقاد کرده و خواستار نوسازی آن شدند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری تسنیم، سخنگوی سیاست داخلی فراکسیون سبزها در پارلمان آلمان و معاون رئیس فراکسیون سبزها در پارلمان این کشور در مقاله‌ای که در روزنامه "دی ولت" به چاپ رسیده است نوشتند که حملات تروریستی در اروپا ضعف های معماری امنیت اروپا را نشان می دهد. سبزهای آلمان همچنین خواستار تجدید سازمان اطلاعات داخلی آلمان و  ایجاد یک آژانس امنیت ملی فدرال شدند.

در این مقاله آمده است که مسائل و مشکلات معماری امنیتی آلمان به صورت تاریخی افزایش پیدا کرده است. ساختار سازمان های امنیتی در دولت فدرال و ایالات بعد از سال 1945 از هیچ برنامه هماهنگی با یک سیستم روشن پیروی نکرده است.

با توجه به تهدیدات تروریستی وظیفه فوری سیاست این است که شرایطی را فراهم آورد که توازن و همکاری سازمان های امنیتی در ساختار فدرال به خوبی و به صورت موثر شکل گیرد.

این سیاستمداران بلند پایه حزب سبز آلمان در بخش دیگری از این مقاله سازمان اطلاعات داخلی آلمان را در شکل فعلی آن برای مقابله با بحران ها و تهدیدات امنیت داخلی کنونی مناسب ندانستند و یک شروع تازه را برای آن خواستار شدند.

در بخش دیگری از این مقاله همکاری‌های امنیتی اروپایی بیشتر برای مقابله با تهدیدات درخواست شده است.    

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала