افغانستان زیبا ترین زنان را دارد

© Photo / Zuhal Sarhadافغانستان زیبا ترین زنان را دارد
افغانستان زیبا ترین زنان را دارد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بر اساسِ یک رده‌بندی تازه، افغانستان در میانِ ۱۵ کشور جهان از نگاهِ داشتن زبیاترین زنان، جای‌گاهِ "نخست" را دریافت کرده‌است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرنامه، در بیشتر مواقع و خارج از فضای سیاسی زمانی که در یک محفل دوستانه یا گردهم آیی خودمانی حضور داشته باشید و دقت کنید، متوجه خواهید شد که بیشتر مردان به ویژه پسران جوان در مورد دختران و زنان صحبت می‌کنند.
به همین ترتیب زنان و دختران نیز در محفل و فضای دوستانه‌ای شان در مورد خود شان و زنان دیگر سخن می گویند و گاهی هم در مورد مردان. شما حتمن برای یکبار و به صورت اتفاقی متوجه آن شده‌اید.
شاید این روز‌ها به لطف لوازم آرایش همه زن‌ها زیبا شوند؛ اما تعداد کمی از خانم ها هستند که زیبایی شان بدون استفاده از لوازم آرایشی قابل توصیف است. در این میان تازه ترین رده بندی از کشور‌های که زیبا‌ترین زنان دنیا را دارد منتشر شده و البته افغانستان در صدر فهرست قرار دارد.


بلی درست خواندید! براساس جدید‌ترین رده بندی، افغانستان زیبا‌ترین زنان دنیا را دارد. در این رده بندی افغانستان در صدر پانزده کشور که زیبا‌ترین زنان دنیا را قرار دارد. دختران افغان با پوست تازه و سفید زیبا‌ترین دختران دنیا گفته شده اند.

دختران افغان با مژه‌های بلند و پرپشت، پوست تازه، طبیعی و سفید زیباترین دختران دنیا‌اند؛ شبیه فرشته‌های آسمانی میباشند پس گفته میشو.د ، دامانِ خشونت، زیباترین زنان را پرورش می‌دهد!

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала