روسیه دارو های حیاتی به کودکان مبتلا به سرطان را به سوریه ارسال نمود

© Sputnikصندوق روسي يتبرع بأدوية لأطفال مرضى السرطان في سوريا
صندوق روسي يتبرع بأدوية لأطفال مرضى السرطان في سوريا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به گزارش اسپوتنیک بنیاد خیریه کمک های عادلانه الزاویته گالکینا" ، محموله سوم کمک های این بنیاد را که دارو های ضد سرطان است ، جهت تداوی کودکان بیمار در شهر حلب سوریه رسانید .


به گزارش اسپوتنیک ،بنیاد خیریه " کمک به خاطر عدالت " الزاویته گالکینا ، محموله سوم کمک های این بنیاد را که دارو های ضد سرطان است ، جهت تداوی کودکان بیمار در شهر حلب سوریه رسانید.
این محموله به سازمان "درمان و مراقبت از کودکان مبتلا به سرطان "در سوریه منتقل گردید. یکی از مدیران بنیاد — نتالیا اویلووا به سپوتنیک گفت ، داکتر لیزا از جانب سوریه بسیار نگران بود. و برای ما افتخار است که راه او را تعقیب مینماییم.ما نباید کودکان مریض را تنها گذاشته و از رسانیدن دارو های حیاتی به انها خود داری کنیم.ما درین زمینه تا اخرین توان کار خواهیم نمود.
به گفته نتالیا اویلووا ، بنیاد خیریه انها در روسیه موضوع لغو تحریم ها برای رسانیدن دارو جهت تداوی کودکان بیماردر سوریه را به سطح عالی مطرح نمودند.قابل قبول نیست که کودکان را از دارو های که بدون ان، آنها زنده نخواهند ماند محروم نمود.
رئیس سازمان " مراقبت و درمان کودکان مبتلا به سرطان " در سوریه از طریق اژانس اسپوتنیک از جامعه بین المللی برای کودکان مبتلا به سرطان که در معرض مرگ قرار دارند خواهان ارائه کمک ها شد.این کودکان به دلیل تحریم های اعمال شده با مرگ روبرو هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала