هلیکوپتر جدید بدون سرنشین نوع کلاغ در روسیه ساخته شد

© SputnikБеспилотный летательный аппарат вертолетного типа "Ворон 777-1"
Беспилотный летательный аппарат вертолетного типа Ворон 777-1 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
این وسیله در جنگ های رادیو الکترونیک جهت مبارزه بخاطر منع استفاده از سلاح های کوچک استفاده میگردد .

به گزارش اسپوتنیک بر استناد از یک منبع در کمپلکس نظامی — صنعتی ، روسیه موفق به ساخت یک وسیله نقلیه هوایی بدون سرنشین (UAV) نوع هلیکوپتر " کلاغ 1-777 شده است.
کارشناس مشهور روسی در زمینه سیستم های بدون سرنشین دنیس فیدوتینوف به اژانس ریانوستی گفت تجهیز وسایل نقلیه از جمله، اسلحه سبک تا اندازه زیاد به یکی از گرایش های سال های اخیرتبدیل گردیده است
کارشناس افزود ،پیشنهادات برای اینگونه دستگاه ها ، به طور مستقیم یا غیر مستقیم توسط مشتریان ، توسعه دهندگان را مجبور به ارائه گزینه های مختلف اینگونه سیستم ها مینماید ،که مثال های آن نه تنها در ایالات متحده و اسراییل ، بلکه در دیگر ممالک — از جله بلاروسیه نیز دیده شده است.
"کلاغ سیاه 777-1" با انجن "پیستونی " با قدرت 30 اسپ پاور مجهز گردیده است. در وسیله بدون سرنشین مذکور ازیک چرخ X مانند کار گرفته شده. به گفته رسانه ،این راه حل فنی ظرفیت حمل و نقل ماشین را بهبود بخشیده و قدرت مانور بلند را در آن نگهمیدارد. این وسیله دارای صدای پایان و نامریی میباشد.
هوای پیمای بدون سرنشین می تواند به حالت مستقل و همچنین در حالت پیلوت دستی تا حد اکثر 5.5 کیلومتر به مدت چهار ساعت پرواز کند.
حد اکثر وزن پرواز آن تا 90 کیلو گرام ازجمله تا 50 کیلوگرام محموله ضروری میباشد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала