اظهارات پوتین در مورد امتناع امریکا از همکاری در باره سوریه

© Sputnik / Ramil Sitdikovاظهارات پوتین در مورد امتناع امریکا از همکاری در باره سوریه
اظهارات پوتین در مورد امتناع امریکا از همکاری در باره سوریه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روسیه و ایالات متحده در زمان ریاست جمهوری باراک اوباما به توافقاتی در مورد سوریه دست یافته بودند، اما جانب امریکا در آخرین لحظه از همکاری در این زمینه امتناع ورزید.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در گفتگو با الیور استون کارگردان معروف و مستند ساز امریکایی گفت: روسیه و ایالات متحده در زمان ریاست جمهوری باراک اوباما به توافقاتی در مورد سوریه دست یافته بودند، اما جانب امریکا در آخرین لحظه از همکاری در این زمینه امتناع ورزید.
رئیس جمهور روسیه با تاکید به استون گفت: آیا باور تان می شود که ما در زمینه همکاری در سوریه با دولت اوباما به توافق نزدیک بودیم. رهبر روسیه اشاره کرد، هماهنگی ها و گفتگوهایی در زمینه ایمنی پروازها طیاره های روسی صورت گرفته بود اما متاسفانه ادامه نیافت. رئیس جمهور روسیه افزود: ما قصد داشتیم توافق همکاری در زمینه مبارزه مشترک علیه برخی گروه های تروریستی امضا نمائیم. وی گفت: من به این باورم که ما باید اول هدف خود را در مقابل کسانی که علیه شان باید مبارزه کرد، تعیین می کردیم. پس از آن می توانستیم در زمینه هدف قرار دادن آن به طور مشترک اقدام کنیم.
به گفته آقای پوتین، کشورها برای دستیابی به توافق بسیار نزدیک بودند. من فکر می کنم عدم این توافق کدام دلیل سیاسی که شرکای امریکایی بود که آنها از آن امنتاع ورزیدند.
پیش از این رئیس جمهور روسیه گفت: قصد دارد روند مسالمت آمیز بحران سوریه را از سر گیرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала