جبهه النصره معمایی بزرگ برای روسیه

© AP Photo / Ivan Sekretarevجبهه النصره معمایی بزرگ برای روسیه
جبهه النصره معمایی بزرگ برای روسیه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرگئی لاوروف، وزیر خارجۀ روسیه اعلام کرد که با توجه به ادامۀ تلاش های آمریکا برای جلوگیری از حمله به تروریست ها، وضع گروه "جبهه النصره" به معمایی بزرگ برای روسیه تبدیل شده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل ازالعالم، سرگئی لاوروف جمعه شب در کنفرانس مطبوعاتی در مسکو گفت: با وجود تغییر رئیس جمهور آمریکا، ائتلاف بین المللی به ریاست آمریکا، همچنان به اقدامات سابق خود در قبال جبهه النصره ادامه می دهد و تغییری در رفتار خود در این زمینه نمی دهد.
وی افزود: آن ها از هر راهی تلاش می کنند تا جلوی حمله به جبهه النصره را بگیرند. این موضوع نگران کننده است. ما در تماس های خود با آمریکایی ها، همواره این موضوع را مطرح کرده ایم، اما پاسخی منطقی دریافت نکرده ایم.
وزیرخارجۀ روسیه تاکید کرد: به این ترتیب، با توجه به تمام اصول قانونی که موجب درج جبهه النصره در فهرست گروه های تروریستی سازمان ملل، آمریکا، روسیه و چندین کشور غربی شده است، این رفتار آمریکا در قبال جبهه النصره، به معمایی بزرگ برای روسیه تبدیل شده است.
لاوروف خاطر نشان کرد: در واقع، تمام عملیاتی که صورت می گیرد، ضد داعش است و هیچ تلاشی برای مقابله با جبهه النصره مشاهده نمی شود، این در حالی است که جبهه النصره با داعش درآمیخته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала