ناوشکن امریکایی در حال غرق شدن است

© REUTERS / /Toru HanaiПоврежденный в результате столкновения с филиппинским судном американский эсминец Fitzgerald
Поврежденный в результате столкновения с филиппинским судном американский эсминец Fitzgerald - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فرمانده ناوگان هفتم نیروی دریایی امریکا اذعان کرد، ناوشکن یو اس اس فیتزجرالد در آستانه غرق یا متلاشی شدن قرار گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم به استناد از رویترز، ژوزف آکوین فرمانده ناوگان هفتم نیروی دریایی  امریکا امروز یکشنبه در سخنانی گفت: ناوشکن یو اس اس فیتزجرالد پس از برخورد با یک کشتی تجاری کانتینری دچار خسارت جدی و بزرگی شده و در آستانه غرق یا متلاشی شدن قرار دارد.

An F/A-18E Super Hornet lands on the flight deck of the U.S. Navy aircraft carrier USS Carl Vinson as the Ticonderoga-class guided-missile cruiser USS Lake Champlain (L) and the Arleigh Burke-class guided-missile destroyer USS Wayne E. Meyer transit the western Pacific Ocean May 3, 2017. - اسپوتنیک افغانستان
رسانه ها: رزمناو امریکایی در دریای جاپان با یک قایق ماهیگیری کوریای جنوبی برخورد کرد

وی در ادامه تاکید کرد: این برخورد موجب ایجاد یک حفره بزرگ در زیر ناوجنگی امریکا شده و این ناوشکن را در آستانه غرق و متلاشی شدن قرار داده است.

این فرمانده امریکایی افزود: خسارت و آسیب وارد شده، بزرگ و جدی است. یک حفره بزرگ در زیر ناو ایجاد شده است. تلاش های انجام شده از سوی خدمه کنترل آسیب، تاکنون مانع از غرق شدن ناوشکن امریکایی شده است.

در حالی که رسانه های خبری از کشف اجساد ملوانان امریکایی که در این حادثه مفقود شده اند، خبر می دهند ولی این فرمانده اآمریکایی حاضر نشد به تعداد دقیق اجساد کشف شده، اشاره کند.

آکوین گفت: ناوشکن فیتزجرالد قابل نجات است و می توان آن را نجات داد ولی تعمیر آن ماه ها طول خواهد کشید. امیدواریم کمتر از یک سال زمان ببرد. شما خواهید دید که این ناوشکن مجددا بازخواهد گشت.

رسانه های جاپانی اعلام کردند، که هر 7 ملوان ناپدید شده امریکایی جان خود را از دست داده اند.اجساد این ملوانان امریکایی به یک بیمارستان نیروی دریایی این کشور منتقل شده تا مراحل شناسایی انجام شود.

هنوز مشخص نیست که علت اصلی برخورد این 2 کشتی چه بوده است. سخنگوی ناوگان هفتم دریایی امریکا تاکید کرد: زمانی که تحقیقات کامل شود، آنگاه می توان مسائل حقوقی مربوط به این پرونده را دنبال کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала