روسیه از سیاست افغانستان در زمينۀ مبارزه با تروریزم حمایت میکند

© Sputnik / Zuhal Sarhadسفیر روسیه در افغانستان
سفیر روسیه در افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سفیر روسیه در ديداربا حنیف اتمر مشاور امنیت ملی افغانستان خاطرنشان کرد که کشورش از سیاست افغانستان در زمينۀ مبارزه با تروریزم حمایت جدى نموده و افغانستان با ثبات و امن می خواهد.

به گزارش اسپوتنیک سفیر روسیه الکساندر مانتیسکی با مشاور امنیت ملی افغانستان حنیف اتمر دیدادر نمود. در این دیدار  سفیر روسیه برگزاری کنفرانس پروسه کابل را گام مثبت در راستای تامین صلح و ثبات در افغانستان دانسته و گفت که روسيه به ادامۀ تعهداتش براى حمایت از افغانستان با ثبات، در زمينۀ مبارزه با تروریزم آمادۀ هر نوع همکاری میباشد. 

حنیف اتمر در این دیدار گفت که گروه های دهشت افگن؛ دشمن یک کشور نه، بلکه دشمن مشترک همۀ ما است، و مبارزه در برابر این پدیدۀ شوم، نیاز به همکاری های منطقوی دارد.

همچنین آقای اتمر به سفیر روسیه گفت که افغانستان، نیازمند همکاری و حمایت کشورهای همسایه و منطقه برای آوردن صلح و ثبات در افغانستان میباشد.
مشاور امنیت ملی، ضمن تشكر از برگزاری هشتمین کنفرانس امنیتی گفت کنفرانس مسکو، یک فرصت خوب برای افغانستان بود؛ تا بتواند با نماینده های ساير کشورها در زمينۀ صلح و مبارزه با تروریزم تبادل نظر کند.
حنيف اتمر تاكيد نمود: "گروه های دهشت افگن، نه دشمن یک کشور، بلکه دشمن مشترک همۀ ما است؛ پس مبارزه در برابر این پدیدۀ شوم، نیاز به همکاری های منطقوی دارد."

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала