مسی با دوست دختر دوران طفولیتش ازدواج کرد- عکس+ ویدئو

© AP Photo / Daniel TejedorФутболист ФК "Барселона" Лионель Месси
Футболист ФК Барселона Лионель Месси - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیونل مسی 9 ساله بود که عاشق انتونلا شد و اکنون پس از گذشت 21 سال این رابطه رمانتیک اش را با برگزاری مراسم باشکوهی رسمی ساختند.

به گزارش اسپوتنیک شب گذشته مراسم ازدواج لیونل مسی با آنتونلا عشق دوران کودکی در شهر روساریو برگزار شد.
در این مراسم مجلل در روساریو که رسانه های آرجنتاین از آن به عنوان "عروسی قرن" یاد کردند، 260 مهمان از جمله برخی از همبازیان قدیمی و فعلی مسی به آن دعوت شده بودند، این زوج از مدعوین خواستند که به عنوان هدیه ازدواج، به بنیاد خیریه لیونل مسی کمک کنند.

در این مراسم از ستارگانی چون سسک فابرگاس، جرارد پیکه، نیمار و لوئیس سوارز دعوت شده بود و همچنین بسیاری از دوستان دوران کودکی و مشترک آنها نیز این مراسم حضور پیدا کرده بودند.

اما این رابطه رمانتیک چگونه کلید خورد؟
طبق گزارش " روزش 3" آنها یکدیگر را از کودکی می شناختند اما بعد از جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی، لئو و آنتونلا زندگی مشترک خود را در بارسلون آغاز کردند.
یش از 20 سال داستان رومانتیک و عاشقانه بین یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال و پرنسس او دیشب بالاخره با گفتن جمله "بله من می خواهم" وارد مرحله جدیدی شد.
اولین باری که آنها یکدیگر را ملاقات کردند لئو 9 سال داشت و آنتونلا نیز یک سال کوچکتر بود. اولین بار آنها یکدیگر را در خانه لوکاس اسکالیا، پسر عموی آنتونلا و دوست و رفیق لئو ملاقات کردند.
پس لئو عاشق دختر ژوزه و پاتریسیو، صاحبان سوپر مارکت "یونیکو" در روساریو شده بود و می خواست تا آخر عمر عاشق او بماند. این قرار در اولین ملاقات بین لئو و انتونولا گذاشته شد اما آنها برای حفظ عشق خود باید تلاش فراوانی می کردند.

داغ یک عشق قدیمی؛

در سال 2000، وقفه ای بزرگ بین رابطه مسی و آنتونلا ایجاد شد زیرا ستاره آرجنتاین برای همیشه به بارسلون مهاجرت کرد اما یک رویداد تراژیک در سال 2005 دوباره آنها را به هم رساند؛ اما این بار برای همیشه.
یکی از دوستان آنتولا در یک حادثه رانندگی و در حالیکه سوار بر موتور سیکلت بود از مسیر خارج شد و درگذشت و مسی که برای مراسم یادبود او راهی روساریو شده بود دوباره با آنتونلا ملاقات کرد.
اما در این میان یک مشکل بزرگ وجود داشت؛ آنتونلا در حال و هوای ازدواج بود اما 3 سال بعد از این اتقاق رابطه خود را با نامزدش قطع کرد و در این میان اتهاماتی نیز به لیونل مسی برای دست داشتن در این موضوع وارد شد.
در روز 20 جولای 2007، این رابطه دوباره از سر گرفته شد و مدتی بعد لیونل مسی نیز در یک برنامه تلویزیونی در "بارسا تی وی" اعتراف کرد که نامزد دارد و نامزد وی در حال حاضر در آرجنتاین زندگی می کند.
عکاسان برای اولین بار و در جریان یک کارناوال عکس هایی از این دو نفر را به ثبت رساندند. حالا لیونل مسی صاحب یک هتل زیبا در شهر ساحلی و دیدنی بارسلون است که چشم اندازی زیبا به سوی دریا داشته و فاصله کمی با خانه محل سکونت کینگ لئو در شهر بارسلون دارد.
پس از سال 2007 که رابطه آنها دوباره آغاز شد تا سال 2010، سه سال زمان طول کشید اما بعد از اتمام رقابت های جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی، آنتونلا دیگر به ایالت کاتالونیا و شهر بارسلون سفر کرد تا برای همیشه کنار لیونل مسی زندگی کند.
تیاگو فرزند 5 ساله آنها حاصل این عشق طولانی و رمانتیک است و متئو نیز اول سپتامبر 2 ساله خواهد شد. حالا و بعد از سالها، پادشاه فوتبال با عشق قدیمی خود به شکل رسمی ازدواج کرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала