پوتین: ترامپ تلویزیون با ترامپ واقعی متفاوت است

© AP Photo / Evan VucciПрезидент РФ Владимир Путин на встрече с президентом США Дональдом Трампа в рамках саммита G20 в Гамбурге
Президент РФ Владимир Путин на встрече с президентом США Дональдом Трампа в рамках саммита G20 в Гамбурге - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه در مورد عادی شدن روابط روسیه با آمریکا ابراز امیدواری نموده گفت، دونالد ترامپ واقعی با ترامپ تلویزیونی بسیار متفاوت است .

به گزارش اسپوتنیک به نقل از RT ، ولادیمیر پوتین در ادامه کنفرانس خبری خود در اجلاس گروه بیست در هامبورگ آلمان درباره گفتگوهایش با رئیس جمهوری آمریکا و موضوع ادعای مداخله در انتخابات آمریکا گفت رئیس جمهوری آمریکا این موضوع را مطرح کرد و ما درباره آن صحبت کردیم. این تنها موضوعی نبود که درباره آن گفتگو کردیم. ما گفتگویی طولانی با یکدیگر داشتیم و مفصل درباره مسائل مختلف گفتگو کردیم. من دوباره تاکید کردم که هیچ دلیلی وجود ندارد که فکر کنیم روسیه در انتخابات روسیه مداخله کرده است. چیزی که در اینجا اهمیت دارد این است که هر دو ما اتفاق نظر داشتیم که ادامه وضعیت نامعلوم و بلاتکلیفی در این مسائل خوب نیست و باید از آن پرهیز کنیم این چیزی است که من در جلسه آخرمان گفتم. این موضوعی است که مستقیما به فضای سایبری و اینترنت و مسائلی از این قبیل ارتباط دارد.
ما با رئیس جمهوری آمریکا اتفاق نظر داشتیم که کارگروه ویژه ای را تشکیل دهیم و با یکدیگر روی امنیت سایبری کار کنیم. ما اطمینان حاصل می کنیم که قوانین و مقررات بین المللی حفظ شود. لازم است که از مداخله در امور داخلی کشورهای دیگر جلوگیری کنیم. روشن است که در وهله اول ما درباره روسیه و آمریکا صحبت می کنیم. ما معتقدیم اگر بتوانیم این مکانیسم را برقرار کنیم، من هیچ شکی ندارم که دیگر هیچ گمانه زنی درباره این موضوع نخواهد بود. درباره روابط شخصی میان من و آقای ترامپ، باید بگویم که ما توانستیم روابطی با یکدیگر ایجاد کنیم. من نمی دانم این روابط چگونه به نظر خواهد آمد اما اجازه بدهید نظر خودم را بیان کنم. ترامپی که شما در تلویزیون می بینید با ترامپ به عنوان یک فرد واقعی فرق می کند. او فردی بسیار خاص است. او حرف شما را درک می کند. او حرفهای شما را سریع تجزیه و تحلیل می کند و قادر است به شما پاسخ دهد و می تواند به آنچه که در جریان گفتگوها ممکن است پیش آید پاسخ مناسب را بدهد. بنابراین فکر می کنم اگر ما بتوانیم همچنان روابطمان را این طور گسترش دهیم، می توان باور داشت که ما خواهیم توانست دستکم بخشی از سطح تعاملی را که نیاز داریم، احیا کنیم.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала