لاوروف: اتحادیه اروپا و امریکا تحریم های خود را در برابر سوریه تغییر بدهند

© REUTERS / Yuri Gripasلاوروف: اتحادیه اروپا و امریکا تحریم های خود را در برابر سوریه تغییر بدهند
لاوروف: اتحادیه اروپا و امریکا تحریم های خود را در برابر سوریه تغییر بدهند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه گفت، زمان آن رسیده که اتحادیه اروپا و ایالات متحده امریکا تحریم های خود در برابر سوریه را تغییر بدهند.
رکس تیلرسون وزیر خارجه امریکا - اسپوتنیک افغانستان
پیشرفت در حل بحران سوریه

به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه پس از گفت و گو با فدریکا موگرینی رئیس دیپلماسی اتحادیه اروپا گفت:- "ما این را می دانیم که اتحادیه اروپا سهم بزرگی را برای کاهش درد و رنج مردم سوریه انجام خواهد داد، به نظر من اتحادیه اروپا این را باید خیلی وقت ها پیش انجام می داد، برطرف کردن تحریم های اتحادیه اروپا و ایالات متحده امریکا که در برابر جمهوری عربی سوریه اجرایی کرده بودند، پیامدهایی انسانی خوبی خواهد داشت".

این در حالیست که اتحادیه اروپا تحریم ها علیه سوریه را تا 1 جون 2018 تمدید کرد.  بر پایه بیانیه مطبوعاتی شورای اتحادیه اروپا، با اعمال محدودیت‌های تازه علیه سه وزیر دولت سوریه که تاکنون در فهرست تحریم‌های این اتحادیه نبوده‌اند، اکنون 240 شخصیت حقیقی و 67 شخصیت حقوقی به دلیل سرکوب خشونت‌بار شهروندان غیرنظامی سوریه، مشمول تحریم‌هایی از جمله منع سفر و مسدود شدن دارایی‌ها هستند.

گرچه بنا به سنت اتحادیه اروپا، تحریم‌های سوریه در یک چارچوب زمانی یک ساله تمدید شده، اما بیانیه اتحادیه اروپا تأکید می‌کند مادامی که سرکوب غیرنظامیان در سوریه ادامه داشته باشد، اقدامات محدودکننده علیه حکومت اسد و حامیانش ادامه خواهد داشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала