معرفی لایحه جدید تحریم ها علیه ایران و روسیه از سوی دموکرات کنگره آمریکا

© AP Photo / Pablo Martinez MonsivaisПрезидент Афганистана Ашраф Гани выступает перед совместном заседании Конгресса на Капитолийском холме в Вашингтоне
Президент Афганистана Ашраф Гани выступает перед совместном заседании Конгресса на Капитолийском холме в Вашингтоне - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اعضای دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا نسخه جدیدی از لایحه تحریمهای علیه ایران و روسیه، پیشکش کردند.

به گزارش اسپوتنیک، اعضای دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا روز چهارشنبه نسخه جدیدی از لایحه تحریمهای علیه ایران و روسیه برنامه ریزی کردند.
دموکراتهای عضو کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا از معرفی نسخه ای جدید از تحریمهای علیه تهران- مسکو سخن می گویند که همانند تحریمهای مصوب مجلس سنا در روز 15 جون است.
دموکراتهای مجلس نمایندگان آمریکا اعضای جمهوریخواه این مجلس را متهم می کنند که به منظور تضعیف لایحه تحریمها، از تصویب آن ممانعت می کنند.
شایان ذکر است که تلاشها و اقدامات ترامپ برای بهبود روابط واشنگتن- مسکو در نتیجه طرح ادعاهایی دال بر مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا و تبانی احتمالی میان مقامات مسکو با تیم انتخاباتی ترامپ، تاکنون با موانع و مشکلاتی مواجه شده است.
این در حالی است که روسیه هرگونه اتهام مداخله در انتخابات آمریکا را رد می کند و ترامپ نیز مدعی آن است که هیچگونه تبانی صورت نگرفته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала