بلومبرگ:روسیه اهمیتی نمیدهد که کی ریس جمهور امریکا باشد

© AP Photo / Evan Vucciبلومبرگ:روسیه اهمیتی نمیدهد که کی ریس جمهور امریکا باشد
بلومبرگ:روسیه اهمیتی نمیدهد که کی ریس جمهور امریکا باشد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به گزارش سپوتنیک، در دو مصاحبه اخیر خود دونالد ترامپ ریس جمهور ایالات متحده امریکا گفت،که ولادیمیر پوتین ریس جمهور روسیه ترجیع میدهد که ریس جمهور ایالات متحده نامزد از حزب دموکرات هیلاری کلینتون میشد.

بلومبر اظهارات ترامپ را نقل کرد،که به نظر وی،او ثابت میکند که رقیب وی یک ریس جمهور مفید برای مسکو بود،و توضیح میدهد که چرا.

ترامپ اعلام کرد که در طول مبارزات انتخاباتی او از جند موضوع حمایت کرد 1- ارتش قوی 2- مرز مستحکم 3- قیمت پایین نفت. ریس جمهور ایالات متحده متقاعد است،که همه اینها در تضاد با اهداف رهبر روسیه است. ببینی من چه کردم.قیمت نفت پایین رفت. ما گازمایع طبیعی را به پولند عرضه میکنیم…..پوتین این را نمی خواهد. و ما در آخرین بودجه 56 میلیار دالر برای خریداری تجهیزات نظامی اظافه کردیم.

به گفته ترامپ اگر چوکی ریاست جمهوری را کلینتون غضب میکرد،در آن صورت ارتش ایالات متحده نابود میشد،و قیمت نفت بلند میرفت.

نویسنده مقاله مطمئن است،که در واقعیت سیاست امریکا  هیچ گاه منافع روسیه را در بخش دفاعی و انرژی پاسخ نداده است و روسیه مدت هاست که با آن عادت کرده است.

پوتین بار ها گفت،که با در نظر داشت آنکه این روابط خیلی دشوار است،آماده است با هر ریس جمهور امریکا کار کند. اما اوچه را ترجیع خواهد داد:ثبات یک رقیب ارزیابی شده ویا دست آورد های اتفاقی و از دست دادن؟

 بلومبرگ خلاصه کرد،که روسیه اهمیتی نمیدهد که کی ریس جمهور امریکا باشد. روسیه قادر به ایجاد روابط با ایالات متحده امریکا نیست،چرا که مقامات ایالات متحده امریکاهمواره با آنها باخصومت پیش میروند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала