با 5 مردی که مدعی عیسی مسیح بودن می کردند آشنا شوید

© Photo / Public domainبا 5 مردی که مدعی عیسی مسیح بودن می کردند آشنا شوید
با 5 مردی که مدعی عیسی مسیح بودن می کردند آشنا شوید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
«یقینا من به زودی می آیم» این جمله یکی از آیات کتاب مقدس مسیحیان است، که بازگشت حضرت مسیح را پیشگویی کرده است.

اما «به زودی» چه زمانی است؟ و «من» چه کسی است؟ افراد زیادی هستند که ادعای این «من» را کرده اند و مدعی شده اند که حضرت مسیح هستند و به وعده بازگشت خود عمل کرده اند. در این جا با چند نفر از این مدعیان مسیحیت آشنا شویم.

کشف تصویر واقعی حضرت عیسی در روی سکه - اسپوتنیک افغانستان
کشف تصویر واقعی حضرت عیسی در روی سکه

اینری در برزیل

پیروان اینری مسیح خود را با تخت روان به این طرف و آن طرف می برند و تمام وقت همراه با او در خانه ای که با سیم و حصارهای برقی محصور شده است زندگی می کنند. او نامش را از حروف اول عبارتی که بر صلیب عیسی مسیح حک شده گرفته است.

موسی

در شهر Eshowe در افریقای جنوبی یک مرد «موسی» در مراسم جشن عروسی خود موعظه می کند و اعلام می کند که خداوند در خواب او را مسیح اعلام کرده است. موسی در ابتدا جواهرفروش بوده است و هم اکنون ۴۰ مرید دارد.
همسر او آنجلا یکی از مریدانش است که اکنون نام مادر تمام دنیا را به او داده اند. انسان های زیادی هستند که به جز مسیحیت ادعای پیامبری و رهبر مذهبی کرده اند.
ویساریون
در یکی از روستاهای روسیه به نام Obitel Rassveta مجسمه ویساریون در خانه های پیروان او دیده می شود که در اتاق پذیرایی نشسته است. ویساریون که نام اصلی او سرگئی توروپ است در سال ۱۹۹۱ ادعای مسیحیت کرد. او هم اکنون ۵۰۰۰ مرید دارد که بیشتر آن ها همراه با او در چندین روستای آرمانی در جنگل های سیبری زندگی می کنند. آن ها برای خودشان در این روستاها مدرسه و کلیسا ساخته اند.
پیروان ویساریون که تمام آن ها گیاه خوار هستند. روز کریسمس آن ها روز چهاردهم جنوری یعنی روز تولد ویساریون است. آن ها در روز کریسمس از کوه آلتار بالا می روند و در آن جا ویساریون را ملاقات می کنند و به پندهای او گوش می دهند.
مسیح شهر کیتوه

اسم های زیادی برای این فرد وجود دارد اما پیروانش او را مسیح می نامند.
او روزها به رانندگی با تاکسی می پردازد و با منتشر کردن کتاب مقدس دنیا را برای پادشاهی خدا آماده می کند. 

ماتایوشی

ماتایوشی یک جاپانی است و ادعای مسیح بودن را می کند و به اعتقاد پیروانش ماتایوشی قادر است دنیا را تغییر دهد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала