امیدواری کاهش قیمت ویزای روسیه

© Fotolia / Svetlana67امیدواری کاهش قیمت ویزای روسیه
امیدواری کاهش قیمت ویزای روسیه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به گزارش سپوتنیک،سرویس مطبوعاتی سفارت برتانیا به ریا نوستی گفت،برتانیا در رابطه با تصمیم فدراسیون روسیه در گسترس فورمه ویزا برای برتانیایی ها امید واراست ،که قیمت ویزا برای شهروندان برتانیا کاهش و مدت زمان اعتبار آن افزایش خواهد یافت.

ارتیوم کوژین معاون سخنگوی وزارت خارجه روسیه روز پنچشنبه در جلسه ای گفت،

که طرف روسیه برای شهروندان برتانیا نسخه گسترش یافته  فرم درخواست برای بدست آوردن ویزا،پس از تجزیه و تحلیل پروفیل ها برای ویزای روسیه  راتوسعه داده است.

او توضیح داد،که در نتیجه تجزیه وتحلیل و مقایسه فرم درخواست ویزای برتانیا،که منجمله شهروندان روسیه خانه پری میکنند و همچنین خانه پری شده توسط شهروندان برتانیا، در پرسشنامه اختلافات قابل توجهی ومسایلی پیدا شدکه به نفع شهروندان روسیه نبود.در این رستا،بر اساس عمل متقابل ،نوع گسترش یافته فرم درخواست ویزا بطور خاص برای شهروندان برتانیا توسعه داده شد. به گفته کوژین،استفاده از آن در 17 جولای آغاز شده است.

سفارت برتانیا در مسکو در مورد این وضعیت به ریانوستی اظهار داشت،"که ویزای برتانیا برای متقاضین در روسیه آرزانتر و برای مدت اعتبار بیشتری نسبت به ویزای روسیه برای متقاضیان در انگلستان است".هم صحبت اضافه کرد،که"اگر روسیه میخواهد باپرنسیپ متقابل عمل کند، ما انتظار داریم که قیمت ویزای روسیه ارزانتر و اعتبار آن افزایش خواهد یافت".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала