چرا صدها توریست از هتل پنج ستاره در ترکیه اخراج گردیدند ؟

© Sputnik / Alexei Danichev /  مراجعه به بانک تصاویر Tourists take a bath in a warm mineral water in the ancient city of Hierapolis built in the 2nd century BC and located 17 km off the city of Denizli, Turkey
Tourists take a bath in a warm mineral water in the ancient city of Hierapolis built in the 2nd century BC and located 17 km off the city of Denizli, Turkey - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه ترکی Hurriyet در شهر ساحلی ماماریس ترکیه حدود 400 توریست را از هتل پنج ستاره Munamar مجبور به بیرون شدن نمودند .

این هتل متعلق به خاندان آل تانی — حاکم امارات میباشد وصاحبان آن هتل را به شرکت ترکی Yıldızı Otelcilik به مبلغ یک میلیون دالر در سال به اجاره گذاشته بودند.
با این حال قروض این شرکت انباشته شد و در نتیجه صاحبان آن از طریق محکمه قرار داد شانرا با شرکت لغو نموده و توریستان را از آن اخراج نمودند.
بتاریخ 26 جولای پلیس مسافران را که متشکل از اتباع خارجی و شهروندان ترکیه بودند ، از اتاق های شان بیرون نمود. آنهابرای منتقل شدن به سایر مکان چندین ساعت را در سالن هتل منتظر شدند.
در نتیجه شرکت مسافرتی که سیاحت را برای توریستان سازماندهی نموده بود ، موفق به پیدا نمودن یک مکان دیگر برای مشتریانش شد. به گفته یکی از توریستان که با خانواده خود برای استراحت به استانبول آمده بود ، این حادثه برای آنها واقعا یک شوک بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала