از بافت های زنده روسها برای ساخت ویروس های جنگی استفاده میگردد

© Flickr / Stuart Cale Human DNA Chain
Human DNA Chain - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دلچسپی نظامی- نیرو های هوایی ایالات متحده امریکا قصد خرید بافت های زنده نژاد آریایی روسها را برای استفاده در ساخت سلاح بیولوژیکی دارند .

به گزارش اسپوتنیک، قوماندانی نیرو های هوایی ایالات متحده آمریکا قرارداد خرید نمونه های بافت زنده روس ها از نژاد اروپایی را منتشر کرد.
مناقصه مربوطه در سایت خریداری های دولتی آمریکا درج شده است. فروشنده بالقوه باید اطلاعات مربوط به وضع سلامتی اهداکننده را در اختیار قوماندانی آموزش هوایی بگذارد. نهاد نظامی خواهان خرید نمونه های مولیکول بافت های زنده است که در جمع آوری اطلاعات ژنتیک انسان شرکت دارند و مایع مفصلی که تأمین کننده حرکت مفاصل است.
ایگور ایکولین کارشناس نظامی و عضو سابق کمیسیون سلاح بیولوژیکی سازمان ملل متذکر شد که علاوه بر اهداف علمی از نمونه های بافت زنده می توان برای ساخت ویروس ها استفاده کرد.او گفت از این بافت ها برای ساخت ویروس های جنگی استفاده خواهد شد.
آمریکا سعی می کند انواع مختلف سلاح بیولوژیکی را برای حاملان ژن های خاص بسازد. ژن اروپایی به این دلیل لازم است که اکثر ساکنان روسیه از نژاد اروپایی هستند. این همان گروه ژنتیکی است که آمریکایی ها قصد دارند «کلید» آن را بدست آورند. آنها می خواهند ویروس ها طعمه خود را با کمک کلید ژنتیک انتخاب کنند- افراد متعلق به گروه نژادی خاص. تا حدودی برنامه آمریکایی «ژن انسان» این مسأله را رفع کرده است. این برنامه از طرف پنتاگن سرمایه گذاری شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала