ویژگی های جنگنده نسل پنجم روسیه

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر Российские многофункциональные истребители пятого поколения Т-50 на Международном авиационно-космическом салоне МАКС-2017 в Жуковском
Российские многофункциональные истребители пятого поколения Т-50 на Международном авиационно-космическом салоне МАКС-2017 в Жуковском - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هواپیمای جنگی جدید روسیه نه تنها قادر به رد یابی مسیر خود در فضا بوده ، بلکه خواهد توانست طیف مقناطیسی اطراف خود را نیز کنترول نماید .

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایزویستیا ، این امکانات تخنیک جدید روسیه را برای سرکوب نمودن ارتباطات الکترونیکی دشمن آسیب ناپذیر میسازد.
این روزنامه به استناد از گفته های معاون شرکت تجهیزات هوایی "رادیو الکترونیک" گیوی جانژیگاف نوشت، از دیدگاه توسعه الکترونیک مدرن ،این هواپیمای تا سطحی ارتقا نموده است که توانایی رسیدن به آن نا ممکن میباشد.
او اشاره کرد که این هوا پیما از جمله هواپیما های مدرن از کیفیت بهره برداری و قابلیت در جهان خواهد بود.
جنگنده نسل جدید پس از ورود به ارتش روسیه، جایگزین جنگنده‌های میگ 35 و سوخو-27 و سوخو 30-خواهد شد. مدل صادراتی این هواپیما نیز در دست ساخت است. پیش‌نمونه‌ها و نمونه‌های اولیه تولیدی این هواپیما به طور موقت با موتورهای ارتقایافته سوخو-27ساخته می‌شوند تا طراحی موتور مخصوص این هواپیما که یک طرح کاملاً جدید است به پایان برسد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала