روسیه گزارش تامین مخفی سلاح از ایران را تکذیب کرد

© Fotolia / Borna_Mirروسیه گزارش تامین مخفی سلاح از ایران را تکذیب کرد
روسیه گزارش تامین مخفی سلاح از ایران را تکذیب کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روزنامه دی ولت آم سانتونگ آلمانی اتهامات علیه روسیه در نقض قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد، مبنی بر ممنوعیت عرضه سلاح های سنگین و خدمات آنها رااعلام کرد.

 به گزارش سپوتنیک،در شورای فدراسیون روسیه این گزارش را تکذیب کرده گفتند،که روسیه در قرار دادهای خود با ایران جدآ در چارچوب تعهدات بین المللی عمل میکند.

ولن آم سانتونگ،با استناد به منابع ناشناس "سازمان های اطلاعاتی غربی" ادعا میکند ،گویا که ایران از طریق سوریه به روسیه  برخی از اجزای سلاح های تهاجمی سنگین که به تعمیر نیاز دارند ارسال کرده است.

طوریکه روزنامه مینویسد، در ماه جون هواپیما های ایران دو بار در پایگاه نظامی "خمیمیم" روسیه در سوریه فرود آمده و محموله های نظامی را به مقصد ارسال به روسیه  تحویل داده است. سپس گویا که این محموله ها  توسط موتر های باربری  به بندر طرطوس  انتقال داده شده و به کشتی باربری روسیه "اسپارتا-3" بار شده و به نوورسییسک تحویل داده شده است.اینکه چگونه بار ها بود در مقاله ذکر نشده است.روزنامه به عنوان شواهد یک تصویر ماهواره ای را منتشر کرده است،که در آن احتمالآ طیاره بوئینگ ایرانی در فرودگاه خمیمیم دیده میشود. روزنامه منشاء دقیق تصویر در این نسخه را مشخص نمی کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала