توصیه آرنولد شوارتزنگربه دونالد ترامپ + ویدیو

© Sputnik / Ruslan Krivobok /  مراجعه به بانک تصاویر Арнольд Шварценеггер
Арнольд Шварценеггер - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شوارت نگرترامپ را به فراگیری و کسب اطلاعات بیشتر در باره نازی‌ها فراخواند.

به گزارش اسپوتنیک ،شوارتزنگر با انتشار یک کلیپ ویدیویی به‌شدت از مواضع حمایت‌آمیز ترامپ از گروه‌های افراطی نژادپرست و نئونازی در ویرجینیا انتقاد کرد. او در این کلیپ، ترامپ را به فراگیری و کسب اطلاعات بیشتر در باره نازی‌ها فراخوانده است.
ترامپ ابتدا راهپیمایی 12 اگست طرفداران برتری نژاد سفید و نئونازی‌ها در شهر شارلوتزویل ویرجینیا را محکوم و آنها را مسئول خشونت‌ها معرفی کرد اما یک روز بعد از این موضع‌گیری عقب نشست و گفت هم نژادپرستان و هم مخالفان آنها در خشونت‌ها مقصر و مسئول بودند.
آرنولد شوارتزنگر در این کلیپ می‌گوید: «تعصب دو طرفه وجود ندارد. نفرت دو طرفه هم وجود ندارد. وقتی تو زیر یک پرچمی راهپیمایی می‌کنی که سمبل کشتار میلیون‌ها انسان است، دو طرف وجود ندارد». 

  

فرماندار سابق کالیفرنیا خطاب به ترامپ ادامه می‌دهد: «تنها راه ممکن برای رویارویی با صداهای آمیخته به نفرت، صدای متقابل بلندتر و منطقی‌تر است. و این شامل شما ترامپِ رئیس جمهور نیز می‌شود.»
آرنولد شوارتزنگر سپس به دونالد ترامپ "درس" می‌دهد که متن سخنرانی بعدی خود را اینطور بنویسد: «به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا و به عنوان یک جمهوری‌خواه، هر گونه پشتیبانی از برتری نژاد سفید را رد می‌کنم.
کشوری که ارتش آن بر ارتش هیتلر غلبه کرد، جایی برای برافراشتن پرچم نئونازی‌ها نیست. حزب آبراهام لینکلن از کسانی حمایت نخواهد کرد که پرچم جنگ شکست‌خورده استقلال‌خواهی (کنفدراسیون) را حمل می‌کنند.»
آرنولد شوارتزنگر در پایان ویدیوکلیپ خود می‌گوید: «هیچکس با فکر پر از نفرت از مادر زاده نمی‌شود… بنابراین هرگز دیر نیست که یاد بگیریم هر انسانی دارای ارزش برابر با انسان‌های دیگر است.»

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала