ران های ناک مانند –عمر بیشتر

© Fotolia / Dmitry SunagatovДевушка в бикини на пляже
Девушка в бикини на пляже - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به گزارش اسپوتنیک، متخصصان دانشگاه «توبینگن» آلمان به این نتیجه رسیدند که چربی در ران ها بهتر از چربی در جاهای دیگر است.

شماری زیادی از افراد میخواهند اندام زیبایی داشته باشند. حال باید دید چه اندازه هایی بهترین اندازه ها به حساب می آیند. کمر باریک، سینه های برجسته و گردن دراز…ران ها چطور؟ در اینجاست که اختلاف سلیقه بروز می کند. بعضی ها از ران های لاغر خوششان می آید و دیگران از ران های چاق. شاید فکر کنید که این چیزها فقط با سلیقه افراد بستگی دارد و اهمیتی ندارد. اما شکل ران اهمیت دارد!
متخصصان دانشگاه «توبینگن» آلمان به این نتیجه رسیدند که چربی در ران ها بهتر از چربی در جاهای دیگر است. زیرا این نوع چربی می تواند در همان جا باقی بماند. در صورتیکه چربی در بخش فوقانی بدن- به ویژه در قسمت شکم- در داخل بدن جابجا می شود و در اطراف اعضای داخلی بدن —قلب و جگر قرار می گیرند و باعث بیماری های قلب و کبد می شود.
محققان با آزمایش خصوصیات فیزیکی هزاران داوطلب به این نتیجه رسیدند که شکل اندام بهتر است « ناک مانند» باشد نه «سیب». زیرا تمرکز چربی در بخش پایینی بدن، خطر ابتلا به بیماری های قلب و عروق را کاهش می دهد. بی خطر ترین جا برای ذخیره چربی در بدن انسان «ران»است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала