کلوپ ویدیو

نشر ویدیو از جریان تلاشی در اماکن دیپلوماتیک روسیه در امریکا+ویدیو

© Sputnik / Alexey Agarishev /  مراجعه به بانک تصاویر نشر ویدیو از جریان تلاشی در اماکن دیپلوماتیک روسیه در امریکا+ویدیو
نشر ویدیو از جریان تلاشی در اماکن دیپلوماتیک روسیه در امریکا+ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت امور خارجه روسیه در صفحه‌ی رسمی خود در فیسبوک ، ویدیویی از جریان جستجو و تلاشی در سرکنسولگری روسیه در سان فرانسیسکو و نمایندگی تجارتی این کشور در واشنگتن منتشر کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، در ویدیوی اول دو عراده موتر سیاه دیده می شوند که به پارکینگ زیرزمینی کنسولگری وارد شده و سپس دروازه اتوماتیک بسته می شود.

کارکنان سازمان اطلاعات جستجو و تفتیش ساختمان و اپارتمان کارکنان دیپلوماتیک را آغاز می کنند. از جمله مردی روی بلندپایه ایستاده و سوراخی را در سقف خانه که شاید مربوط به سیستم هوا کشی باشد، نگاه می کند.

در ویدیوی بعدی که از نمایندگی تجارتی روسیه در واشنگتن ضبط شده است نشان می دهد که در محدوده‌ی آن ماموران سیا در حال رفت و آمد اند.

در زیر فیلم ها نوشته شده که در آینده‌ی نزدیک عکس ها و ویدیوهای جدید اقدامات غیرقانونی مقامات امریکایی منتشر خواهد شد که حقوق بین المللی و به ویژه قانون مداخله در اماکن دیپلماتیک روسیه را نقض کرده اند.
قبل از این در روز شنبه عملیات تلاشی در نمایندگی تجارتی روسیه در واشنگتن آغاز شد.

روز جمعه مقامات امریکایی از روسیه خواستند که کنسولگری خود در سان فرانسیسکو و نمایندگی تجارتی در واشنگتن و نیویارک را مسدود نمایند. نماینده رسمی کاخ سفید بیان داشت که اینبار سخن در خصوص تفتیش دیپلومات های روسی و یا بازداشت اموال دیپلماسی نیست. 
در پاسخ طرف روسی اعلام کرد: نقض بی ادبانه و نادرست حقوق بین المللی را خاتمه دهند و از تجاوز به مصونیت نهادهای دیپلوماتیک دست بردارند که در غیر اینصورت جواب مشابه خواهند گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала