نقشه داعش برای حمله بر عربستان خنثی شد

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر Deputy Crown Prince and Defense Minister of Saudi Arabia Mohammad bin Salman Al Saud
Deputy Crown Prince and Defense Minister of Saudi Arabia Mohammad bin Salman Al Saud - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منابع آگاه در عربستان از خنثی سازی نقشه تروریست های داعش برای حمله به مقرهای وزارت دفاع این کشور خبر دادند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از پایگاه خبری «الجزیره آنلاین» عربستان، یک منبع مسئول سعودی اعلام کرد که نهاد موسوم به «ریاست امنیت کشور» با پیگیری تهدیدهای تروریستی علیه امنیت این کشور و تعقیب عاملان آنها، طی عملیاتی موفق شد طرح گروه تروریستی داعش برای هدف قرار دادن دو مقر وابسته به وزارت دفاع در شهر ریاض با انجام عملیات انتحاری به وسیله کمربندهای انفجاری را فاش و ناکام سازد.
بر اساس این گزارش، منبع مذکور در این باره تاکید کرد که نیروهای امنیتی در جریان این عملیات در ریاض، دو عامل انتحاری مامور انجام عملیات تروریستی را پیش از رسیدن به مقر مورد هدف دستگیر کردند و تحقیقات اولیه نیز نشان داد که آنها دارای تابعیت یمنی هستند و هنگام دستگیری نیز کارت شناسایی جعلی به همراه داشته اند.
به گفته این منبع سعودی، دو شهروند عربستان نیز در همین رابطه دستگیر شدن جایی که بازجویی از این دو نفر نیز برای اطمینان از ارتباط آنها با دو عامل انتحاری مذکور و آن چه قرار بود انجام دهند، در جریان است.
منبع مذکور تاکید کرد که تحقیقات در مورد این طرح تروریستی ناکام و افراد دستگیر شده در رابطه با آن برای اطلاع از تمامی جزئیات همچنان در جریان است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала