رونمایی آیفون 10+ ویدیو

© REUTERS / Thomas Peterرونمایی آیفون 10+ ویدیو
رونمایی آیفون 10+ ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اپل در جریان کنفرانس رونمایی از نسل جدید گوشی هوشمندش، آیفون 10 (iPhone X) را به عنوان نسخه‌ی مخصوص دهمین سال عرضه‌ی آیفون به بازار، رونمایی کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از قطره، اپل علاوه بر آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس از یک گوشی جدید با نام آیفون 10 (iPhone X) رونمایی کرد؛ گوشی هوشمندی که به مناسبت دهمین سال تولد آیفون با طراحی خاص و متفاوت تولید شده است.
آیفون 10 همچون بسیاری از طرفداران اندروید امسال از نمایشگر لب به لب و بدون حاشیه بهره می‌برد. البته بخشی از لبه‌ی بالای گوشی فاقد نمایشگر است و در آن سنسورها و دوربین سلفی جای داده شده است.
در قسمت پشت و جلوی آیفون 10 از شیشه استفاده شده است و در دو رنگ خاکستری و نقره‌ای وارد بازار می‌شود. آیفون 10 نیز ضد آب و ضد گرد و غبار است.
اپل در آیفون 10 از یک نمایشگر جدید سوپر رتینا استفاده کرده است که به ادعای این شرکت، سطح جدیدی از کیفیت تصویر ارائه می‌کند. رزولوشن این نمایشگر ۵.۸ اینچی ۲۴۳۶ در ۱۱۲۵ پیکسل است. تراکم پیکسلی در این نمایشگر، ۴۵۸ پیکسل در اینچ است. همانطور که شایع شده بود، نمایشگر آیفون 10 از نوع OLED است و به ادعای اپل بهترین سطح کنتراست، شدت روشنایی و طیف رنگی را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد. این نمایشگر همچنین قادر به پخش تصاویر HDR10 است و البته از فناوری 3D Touch اپل نیز پشتیبانی می‌کند.
در آیفون 10 دیگر خبری از دکمه‌ی فیزیکی هوم نیست و در عوض کاملا لمسی می باشد. اپل می‌گوید هرگز روشی بهتر از این برای دسترسی به صفحه‌ی اصلی وجود نداشته است.
در آیفون 10 ژست‌های قدیمی آیفون برای دسترسی به منوی چندوظیفگی و بخش نوتیفیکیشن‌ها وجود دارد. همچنین دکمه‌ی لبه‌ی گوشی نیز بزرگ‌تر شده است و با فشار دادن و نگه‌داشتن آن، سیری فعال می‌شود.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала