روسیه به کسی اجازه عملیات نظامی علیه کوریای شمالی را نمیدهد

© REUTERS / KCNAروسیه به کسی اجازه عملیات نظامی علیه کوریای شمالی را نمیدهد
روسیه به کسی اجازه عملیات نظامی علیه کوریای شمالی را نمیدهد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس کمیته شورای فدراسیون روسیه گفت: فدراسیون روسیه به کسی اجازه عملیات نظامی علیه کوریای شمالی را نمیدهد.

به گزارش اسپوتنیک،کنستانتین کوساچف رئیس کمیته بین الملل شورای فدراسیون روسیه اعلام نمود که عملیات جنگی آمریکا و متحدان آن علیه کوریای شمالی، پیونگ یانگ را وادار به دادن پاسخ مشابه با کمک تمام وسایل موجود در نزد خود خواهد کرد و روسیه اجازه انجام چنین آزمایشاتی در نزدیکی مرزهای خود را نخواهد داد.
«رهبران کوریای شمالی منتها تلاش خود را خواهند کرد تا در مقابل دخالت خارجی از خود دفاع کنند. از اینرو تا زمانی که خطر دخالت از خارج در امور داخلی کشور از سوی آمریکا و متحدان آن در منطقه محسوس باشد و آنها سعی در سرنگونی رژیم کوریای شمالی کنند، پیونگ یانگ متأسفانه به اجرای برنامه هسته ای خود ادامه خواهد داد. بدین ترتیب اگر عملیات جنگی علیه کوریای شمالی آغاز شود، نتیجه برای کل جهان از جمله آمریکا تأسف بار خواهد بود.
البته ایالات متحده چون از نظر جغرافیایی در فاصله دوری از این منطقه قرار دارد ممکن است تا حدی احساس راحتی کند و دست به چنین آزمایشاتی بزند. اما برای روسیه که از مرز مشترک با کوریای شمالی برخوردار است این موضوع شوخی نیست. ما نمی توانیم به آمریکا و یا هر کشور دیگری اجازه بدهیم در رابطه با کوریای شمالی دست به آزمایشات نظامی بزنند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала