روسیه دخالت در عملیات ضد تروریستی در سوریه را بدون پاسخ نخواهد ماند

© Sputnik / Eduard Pesovروسیه دخالت درعملیات ضد تروریستی در سوریه را بدون پاسخ نخواهد ماند
روسیه دخالت درعملیات ضد تروریستی در سوریه را بدون پاسخ نخواهد ماند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرگی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه روز جمعه در دیدار با ولید معلم وزیر امور خارجه سوریه در حاشیه72 مین جلسه مجموع عمومی سازمان ملل متحد گفت:طرف روسیه به ایالات متحده امریکا گزارش داده که تلاش ها برای دخالت درعملیات ضد تروریستی در سوریه را بدون پاسخ نخواهد ماند.

به گزارش اسپوتنیک، لاوروف گفت:ما از فرصت دیدار در مورد حل و فصل سوریه،از سر گیری گفتگو های ملی و برنامه ریزی گام های بعدی در تمام این زمینه ها بسیارخوشحالیم.

من مطمئن هستم که موفقیت ارتش سوریه با حمایت نیرو های فضایی-هوایی روسیه،به ویژه در دیرالزور و مناطق دیگربسیار موثر و چشمگیر است.این سهم قاطع و تعین کننده در مبارزه با "دولت اسلامی"می باشد.وی افزود که ما آماده هستیم به ارزیابی های شما در مورد این موضوع و مجموعآ کل کشور گوش فرا دهیم.

ما بطور منظم با امریکایی ها ،با وزارت خارجه،با پنتاگون صحبت میکنیم و ما توضیح دادیم ،طوریکه وزارت دفاع روسیه اعلام کرده است چه اتفاق می افتد. ما کاملآ روشن ساختیم که اگر مناطقی که نزدیک به امریکا"دوستان" ویا هر چیزی که نامیده میشودبرای پیچیده سازی پایان عملیات ضد تروریستی تلاش ورزند، این عمل شان بدون واکنش باقی نخواهد ماند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала