نواز شریف رهبری حزب حاکم پاکستان را بدست گرفت

© AFP 2023 / Adem Altanنواز شریف رهبری حزب حاکم پاکستان را بدست گرفت
نواز شریف رهبری حزب حاکم پاکستان را بدست گرفت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نواز شریف، صدراعظم سابق پاکستان مجددا به رهبری حزب حاکم "مسلم لیگ نواز" رسیده و در اظهاراتی خواهان پیشرفت کشورش و همچنین تقویت دموکراسی در آن شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه داون پاکستان، نواز شریف، صدراعظم سابق پاکستان پس از آن که مجددا به ریاست حزب مسلم لیگ نواز انتخاب شد، گفت، حزب وی یک گفت‌وگوی ملی بزرگ در پاکستان را آغاز کرده و از مردم خواست برای ایجاد یک مکانیسم قدرتمند به منظور پیشبرد کشور و دموکراسی به او بپیوندند.
نواز شریف بعد از انتخاب شدن مجدد به ریاست حزبش به کارمندان این حزب گفت: بارها و بارها تلاش شده تا من را از حزب خارج کنند اما شما همواره بارها و بارها من را وارد کردید. به شما تبریک می‌گویم که مجددا با قدرت تمام نواز شریف را انتخاب کردید.
روز سه‌شنبه اعضای حزب مسلم لیگ نواز پاکستان بعد از ثبت کاندیداتوری نواز شریف برای ریاست این حزب و از آنجا که هیچ کاندیدای دیگری در مقابل او وجود نداشت مجددا او را به رهبری این حزب انتخاب کردند.
جعفر اقبال، رئیس کمیسیون انتخابات این حزب پس از ثبت کاندیداتوری نواز شریف اعلام کرد که او بدون هیچ رقیبی پیروز رقابت برای رهبری است.
پس از این انتخاب اعضای شورای عمومی حزب مسلم لیگ نواز و دیگر رهبران و فعالان این حزب در نشستی در تالار همایش حزب شعارهایی در حمایت از نواز شریف سر داده و از انتخاب او استقبال کردند.
سردار یعقوب خان نصیر، رئیس موقت حزب مسلم لیگ نواز در این مراسم ریاست این حزب را به نواز شریف تحویل داد و حاضران با تشویق و شعار دادن از این اتفاق استقبال کردند.
بعد از انتخاب شدن به ریاست حزب، نواز شریف در یک سخنرانی از "سیاسی کاری‌"های دولت‌های پاکستان در 70 سال گذشته انتقاد کرد.
او گفت که حزب وی یک گفت‌وگوی ملی بزرگ به راه انداخته و از مردم خواست جلوی سرنگون کردن دولت‌های سیاسی را بگیرند تا پیشرفت پاکستان در مسیر موفقیت و دموکراسی ادامه پیدا کند. نواز شریف همچنین در اظهاراتی از قوه قضائیه پاکستان که علیه او اقدام کرده بود، انتقاد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала