سفر تیلرسون به پاکستان و رساندن پیام ترامپ به اسلام آباد

© AP Photo / Manuel Balce Cenetaسفر تیلرسون به پاکستان و رساندن پیام ترامپ به اسلام آباد
سفر تیلرسون به پاکستان و رساندن پیام ترامپ به اسلام آباد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزیر امور خارجه آمریکا برای رساندن پیام رئیس جمهوری این کشور به اسلام آباد در زمینه مبارزه جدی علیه تروریزم و قطع حمایت از گروه های تروریستی به پاکستان سفر می کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از زی نیوز، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا قصد دارد تا هفته جاری گروهی از مقامات بلند پایه نظامی و دولتی این کشور را جهت هشدار به پاکستان و رساندن پیام وی به اسلام آباد در راستای مبارزه جدی این کشور علیه تروریزم، راهی پاکستان کند.
در همین راستا «رکس تیلرسون» وزیر امور خارجه آمریکا نیز در اواخر ماه جاری به اسلام آباد سفر خواهد کرد.
گفتنی است که چندی پیش ترامپ ضمن اعلام استراتژی جدید خود درباره افغانستان با اشاره به اسلام آباد اعلام کرد که آمریکا دیگر نمی‌تواند در قبال حضور گروه‌هایی مانند طالبان در پاکستان ساکت بماند.
وی افزود که ما میلیاردها دلار در اختیار پاکستان گذاشته ولی آنها به گروه هایی که عوامل بی‌نظمی و خشونت هستند، فضای امن داده‌اند.
رئیس جمهوری آمریکا تصریح کرد که پاکستان به سازمان‌هایی پناه داده که هر روز تلاش می‌کنند مردم ما را بکشند. ما به پاکستان میلیاردها دالر پرداخت کرده‌ایم ولی آن ها به تروریست هایی پناه داده‌اند که ما با آن‌ها می‌جنگیم. این وضع باید تغییر کند و این تغییر فورا انجام خواهد شد. هیچ همکاری نمی‌تواند در مورد کشوری که به شبه نظامیان و تروریست‌هایی که نظامیان و مقامات آمریکایی را هدف قرار می‌دهند، دوام بیاورد.
به گفته ترامپ زمان آن فرا رسیده که پاکستان تعهد خودش را به تمدن، نظم و صلح نشان دهد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала