جزئیات مصارف گزاف سفر پادشاه عربستان به مسکو

© Sputnik / Valeriy Melnikov /  مراجعه به بانک تصاویر جزئیات مصارف گزاف سفر پادشاه عربستان به مسکو
جزئیات مصارف گزاف سفر پادشاه عربستان به مسکو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
علاوه بر شخصیت‌های سیاسی و وزیران عربستان سعودی، به تعداد ۱۵۰ سرآشپز نیز در هیئت اعزامی حضور داشتند تا غذاهای باب طبع پادشاه را فراهم کنند.

به گزارش اسپوتنیک، سفر سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان سعودی به روسیه اگر چه از نقطه نظر سیاسی و دیپلوماتیک اهمیت زیادی داشت، اما هزینه‌های این سفر نیز مورد توجه رسانه‌های بین المللی قرار گرفت.

در این سفر نزدیک به یک هزار و پنجصد نفر از جمله ۲۵ شاهزاده، پادشاه عربستان را همراهی می‌کردند. این افراد در دو هوتل بسیار لوکس در مسکو اقامت داشتند.

قالین هایی که شاه عربستان را همراهی می کنند - اسپوتنیک افغانستان
قالین هایی که شاه عربستان را همراهی می کنند

گفته می‌شود این هوتل‌ها به طور کامل در اختیار هیئت سعودی قرار گرفته بودند و مشتریانی که از قبل اتاق‌های خود را ریزرف کرده بودند نتوانستند در آنجا اقامت داشته باشند. همچنین برخی رسانه‌های محلی می‌گویند که دکور اتاق‌ها با سلیقه عربی تغییر داده شده بود. تنها هزینه اسکان پادشاه سعودی و هیئت همراهش ۳ میلیون دالر تخمین زده شده است.

Король Саудовской Аравии Салман ибн Абдул-Азиз Аль Сауд на авиашоу в честь 50-летия Авиационной академии имени короля Фейсала в Эр-Рияде - اسپوتنیک افغانستان
خرابی در پله برقی هواپیمای پادشاه عربستان در هنگام خروج در مسکو + ویدئو

علاوه بر شخصیت‌های سیاسی و وزیران عربستان سعودی، به تعداد ۱۵۰ سرآشپز نیز در هیئت اعزامی حضور داشتند تا غذاهای باب طبع پادشاه را فراهم کنند. گفته می‌شود ۸۰۰ کیلو مواد خوراکی نیز از عربستان به مسکو فرستاده شده بود. دو موتر مرسدس بنز نیز برای جابجایی ملک سلمان به مسکو انتقال داده شده بود.

همچنین برای خروج ملک سلمان از هواپیما یک پله برقی طلایی درنظر گرفته شده بود که به در هنگام پایین آمدن پادشاه عربستان دچار مشکل تخنیکی شد و ملک سلمان مجبور شد تا با پای خود از پله‌ها پایین آید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала