کلوپ ویدیو

وزارت دفاع روسیه ویدیوی حملات هوایی بر داعش در سوریه را منتشر کرد

© Photo / Ministry of Defence of the Russian Federationوزارت دفاع روسیه ویدیوی حملات هوایی بر داعش در سوریه را منتشر کرد
وزارت دفاع روسیه ویدیوی حملات هوایی بر داعش در سوریه را منتشر کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه چهار ویدیوی حملات هوایی نیروهای هوایی روسیه بر مواضع تروریست‌های داعش در ولایت دیرالزور سوریه را که بطور مجموعی 55 ثانیه طول کشیده اند، منتشر کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، جنرال ایگور کوناشنکوف، سخنگوی وزارت دفاع روسیه اعلام کرده بود که نیروهای هوایی روسیه به ادامه از بین بردن اعضای داعش که از مناطق غربی عراق به ولایت دیرالزور رسیده اند، در طول یک شبانه روز 182 حمله هوایی بر مواضع تروریست‌های بین‌المللی وارد نموده اند.

وی گفت که در جریان شب، طیاره‌های بدون سرنشین نیروهای هوایی روسیه، یک مرکز فرماندهی تروریست‌ها در ساحل شرقی دریای فرات در منطقه مسکونی میادین را تشخیص کردند. براساس اطلاعات وزارت دفاع روسیه، در این نقطه انبار توپخانه و مهمات تانکی، و همچنان شبکه تونل‌های زیرزمینی، مکانی که تعداد زیادی از تروریست‌های کشورهای آسیایی و الجزایر، پنهان شده بودند، قرار داشته است.

در خبرنامه آمده است که در این حملات از یک جفت بمب‌افکن سو-34 که 14 حمله را بر هدف وارد کردند، استفاده شده است. چنانکه کوناشنکوف خبر داد،از بین رفتن چهار تانک، دوازده عراده موتر مجهز با سلاح خفیف و سنگین و دو عراده واسطه راکت‌انداز، تایید شده است، در نتیجه این حملات 50 تن از جنگجویان کشته شده اند و حدود 30 تروریست دیگر در تونل‌های زیرزمینی گیر مانده اند.

علاوه بر این، در منطقه مسکونی حتله مرکز فرماندهی داعش و سه گروه تروریست‌ها که از خاک عراق به عنوان نیروی اضافه آمده بودند، از بین رفته اند. کشته شدن 34 جنگجو، و از بین رفتن پنج واسطه نقلیه مجهز با تسلیحات سنگین و همچنان دو موتر مملو از مواد منفجره، تایید شده است.    

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала