کلینسویچ: روسیه برای مقاومت در برابر جاه طلبی های امریکا نیروی کافی دارد

© Sputnik / Vladimir Fedorenkoکلینسویچ: روسیه برای مقاومت در برابر جاه طلبی های امریکا نیروی کافی دارد
کلینسویچ: روسیه برای مقاومت در برابر جاه طلبی های امریکا نیروی کافی دارد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
معاون نخست کمیته دفاعی شورای فدراسیون روسیه گفت، روسیه امریکا را اخطار می دهد که ما در برابر جاه طلبی ها و حملات ناگهانی شما توانایی و قابلیت های بالقوه و عکس العمل فوری را داریم.

اردوغان: ایالات متحده به تمام جهان دروغ می گوید - اسپوتنیک افغانستان
اردوغان: ایالات متحده به تمام جهان دروغ می گوید
به گزارش اسپوتنیک، فرانتس کلینسویچ معاون نخست کمیته دفاعی شورای فدراسیون روسیه گفت:- "بگذار همه بدانند و هیچ شکی در این باقی نماند که کشور ما به اندازه کافی نیرو و توان دارد که جلو سلطه راهبردی ایالات متحده امریکا بر جهان را بگیرد".

این سناتور همچنین اشاره کرد، که هرگونه تلاش ایالات متحده امریکا برای از بین بردن توازن قدرت موجود به شدت از سوی روسیه سرکوب خواهد شد.

او اضافه کرد:- "الکساندر امیلیانوف نماینده وزارت دفاع روسیه گفته است، که پنتاگون در پی افزایش سیستم دفاع راکتی خود در سراسر جهان می باشد و باید به عنوان یک هشدار به مقامات ایالات متحده این را بگویم، که ما راهکارهای شما را پی گیری می کنیم و هرگونه تلاش برای از بین بردن تعادل موجود در قدرت جهان را به شدت سرکوب خواهیم کرد".

پیش از این فرانتس کلینسویچ گفته بود، که یکی از علل های فشار بر شبکه تلویزیونی روسیه RT در ایالات متحده پخش ویدیوی نیروی هوایی روسیه در هنگام از بین بردن شبه نظامیان داعش می باشد. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала