پسکوف: هیچ سخنی درباره جبران خسارت به اکراین به خاطر کریمه درست نیست

© Sputnik / Host photo agency/Vladimir Astapkovichپسکوف: هیچ سخنی درباره جبران خسارت به اکراین به خاطر کریمه درست نیست
پسکوف: هیچ سخنی درباره جبران خسارت به اکراین به خاطر کریمه درست نیست - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دبیر مطبوعاتی دولت روسیه به خبرنگاران گفت، هیچ گونه سخنی درباره پرداخت غرامت به اکراین به خاطر کریمه نمی باشد.

Бухта Ласпи в Крыму - اسپوتنیک افغانستان
کوریای شمالی کریمه را جز خاک روسیه شناخت + عکس
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف دبیر مطبوعاتی دولت روسیه به خبرنگاران گفت: هیچگونه سخنی درباره پرداخت غرامت به اکراین به خاطر کریمه نمی باشد.

پیش از این، روز سه شنبه میلوش زمان رئیس جمهور چک به پاسخ پرسشهای نمایندگان مجمع پارلمانی شورای اروپا گفته بود، که تلاش برای بازگرداندن کریمه به اکراین سبب جنگ در اروپا خواهد شد، اما کیف می تواند به خاطر تصرف شبه جزیره کریمه از روسیه غرامت دریافت کند.

وی تاکید کرده بود، پیوستن کریمه به روسیه یک کاری انجام شده است و باید گزینه های دیگر را در گفت و گو میان کیف و مسکو در نظر گرفت.

او گفته بود:- "شما می توانید به جای جبران خسارت کریمه از روسیه خسارت مالی و یا پرداخت غرامت در چارچوب منابع نفت و یا گاز فکر کنید".

پسکوف گفت:- "همراه با این، البته در اینجا باید روشن ساخت که هیچ ضمانت حقوقی، اقدامات حقوقی قانونی یا انعکاسی وجود ندارد که به خاطر پیوستن کریمه ما غرامت پرداخت کنیم، چرا که شورای عالی کریمه تصمیم گرفتن که از اکراین جدا شوند و این در پس زمینه یک کودتا صورت گرفت. این پس زمینه کودتا در برابر پس زمینه فرار از خطر افراط گرایی بود و تا حدی متاسفانه هنوز هم در اکراین افراط گرایی موجود است". 

دبیر مطبوعاتی رئیس جمهور روسیه اضافه کرد:- "پس از این بود که فدراسیون روسیه پیوستن کریمه به روسیه را به تصویب رساند. بنابر این سخن درباره غرامت و باجگیری به نظر ما کاملا نادرست است و یا دقیق تر بگویم اشتباه محض است". 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала