پناهجوی افغان به تجاوز جنسی یک دختر 14 ساله سویدنی محکوم شد

© Fotolia / Photographee.euНападение на женщину
Нападение на женщину - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بر بنیاد یک گزارش، یک پناهجوی 19 ساله افغانستان یک دختر 14 ساله را در اردوگاه یک کلیسا در شمال سویدن مورد تجاوز جنسی قرار داده است .

به گزارش اسپوتنیک، ویبسایت بریتانیایی دیلی میل دیروز، جمعه 21 میزان، نوشت که این جنایت جنسی در کلیسایی صورت گرفته است که این شخص "آموزش مسیحیت می‌دید" و زندگی می‌کرد.
ساعت‌ها پس از صدور حکم محکمه و مجرم شناخته شدن این جوان، او و ده‌ها حامی‌اش از طریق شبکه‌های اجتماعی قربانی این رویداد را دروغگو گفته‌ و خواستار مجازات او شده‌اند.
قربانی این رویداد به پولیس گفته است که یک روز پیش از رویداد مرادی به او حس ناخوش‌آیندی می‌داد، "پشت او را نوازش و از اوتعریف می‌کرد".
گزارش افزوده است که این جوان افغان که عارف مرادی نام دارد در سال 2014 وارد سویدن شد و گفته بود که یک کودک بی‌سرپرست است، اما درخواست پناهندگی او یک سال بعد رد شد.
سال گذشته، او معاینه‌ی دندان شد و سپس معلوم شد که ادعای 17 ساله بودنش بی‌اساس و او 18 ساله بوده است. چون او پاسپورت نداشت به افغانستان بازگشتانده نمی شد.
گمان می رود این جوان پس از رد درخواستش، بخاطر بقا در سویدن، به کلیسا پناه برده باشد تا پرونده اش پس از مدت دوباره امکان بررسی را پیدا کند.
بر اساس گزارش، مرادی یک مبارز سیاسی فعال و سخنگوی یک سازمان در سویدن است و بارها در رسانه‌های ملی این کشور ظاهر شده و با نخست وزیر سویدن نیز دیدارداشته است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала