افزایش بیش از حد نامزدان پست "جلاد" در زمبابوه

© Sputnik / Alexandr KryazhevВоеннослужащие ВС Зимбабве перед стартом первого этапа "Десантирование, совершение марш-броска" международного конкурса "Отличники войсковой разведки" в Новосибирской области
Военнослужащие ВС Зимбабве перед стартом первого этапа Десантирование, совершение марш-броска международного конкурса Отличники войсковой разведки в Новосибирской области - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گزارش شده است که پست جلاد " برای اجرای حکم اعدام" در زیمبابوه، جایی که مجازات از طریق حلق آویز انجام می شود، بیش از 10 سال خالی بود.

به گزارش اسپوتنیک، بیش از 50 تن از ساکنان زیمبابوه مایل به کار به عنوان جلاد " برای اجرای حکم اعدام" ، که در حال حاضر در این کشور خالی است ، می باشند. به گفته معاون وزارت عدلیه، ویرجینیا مابازیا، شمار علاقه مندان برای کار در این پست شگفت انگیز بود. نه تنها مردان ، بلکه زنان هم خواهان کار کردن در این شغل بودند.

در عرض چند ماه بیش از 50 درخواست دریافت شد. گزارش شده است که پست جلاد " برای اجرای حکم اعدام" در زیمبابوه، جایی که مجازات از طریق حلق آویز انجام می شود، بیش از 10 سال خالی بود.

آخرین بار مجازات اعدام در سال 2005 دراین کشور اعمال شد، اما مقامات به گونه رسمی اعلامیه ای مبنی بر مجازات اعدام منتشر نه کردند. وزارت عدلیه این کشور تا هنوز از انتخاب کاندید چیزی نه گفته است. وزیر سابق عدلیه زیمبابوه، اممرن منگنگاوا، یکی از مخالفان مجازات اعدام بود، اما جانشین او، که در 9 اکتبر به این وزارت انتصاب یافت ، هنوز موقعیت خود را در این زمینه اعلام نکرده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала