واکنش عطا محمد نور به حملات خونین پکتیا و غزنی

© عکس از صفحه عطا محمد نورعطا محمد نور
عطا محمد نور - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آقای عطا محمد نور در پیامی در زمینه بهتر شدن امنیت، خواهان تغییر در راهبرد امنیتی و مدیریت این سکتور و جاگزینی افراد متخصص و متعهد شده است.

به گزارش اسپوتنیک، عطا محمد نور؛ والی بلخ و رئیس اجرایی حزب جمعیت اسلامی در پیامی که در رابطه به حملات خونین روز گذشته در پکتیا و غزنی نشر کرده، خواستار تغییر در راهبرد امنیتی و جاگزینی افراد متعهد و متخصص در این بخش شده است. آقای نور افزوده که حکومت به این موضوع مهم بی‌توجه است.
در پیام آقای نور آمده است:« تغییر در راهبرد امنیتی و مدیریت این سکتور و جاگزینی افراد متخصص و متعهد، یکی از زمینه‎های بهتر شدن امنیت خواهد بود. حکومت بدون توجه به این مسئله، ره به جایی نخواهد برد و این مردم‎اند که قربانی می‌شوند.»
رییس اجراییه حزب جمعیت اسلامی، در بخشی دیگر از پیامش با ابراز غم‎شریکی به خانواده‎های شهدا و تقاضای صحت عاجل برای زخمیان رویدادهای خونین پکتیا و غزنی، افزوده است که دشمنان مردم افغانستان هر روز و در هر گوشه کشور، مردم را به ماتم می‎نشانند.
گفتنی است که در حملات خونینی که روز گذشته در شهر گردیز، مرکز ولایت پکتیا و ولسوالی اندر ولایت غزنی رخ داد، دست‌کم ۷۰ نفر کشته و بیش از ۲۰۰ نفر دیگر زخمی شده‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала