پوتین تکنولوژی وحشتناک تر از بمب اتمی را نامبرد!

© Sputnik / Grigoriy Sisoev /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин на панельной дискусии "Молодежь 2030. Образ будущего" в рамках XIX Всемирного фестиваля молодежи и студентов
Президент РФ Владимир Путин на панельной дискусии Молодежь 2030. Образ будущего в рамках XIX Всемирного фестиваля молодежи и студентов - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، معتقد است که در آینده نزدیک، برنامه ریزی ژنتیک انسان بر اساس ویژگی های داده شده امکان پذیر خواهد شد و این طرح می تواند ، بیرحمانه تر از یک بمب اتمی باشد.

به گزارش اسپوتنیک،این مطلب را رئیس جمهور روسیه در دیدار با شرکت کنندگان جشنواره جهانی جوانان و دانشجویان در شهر سوچی ابراز نمود.
به گفته پوتین، مهندسی ژنتیک فرصت های فوق العاده ای در زمینه فارماکولوژی، تغییرات در کود —ویژگی های انسان را فراهم می کند.
رئیس جمهور گفت: "عملا می توان تصور کرد که یک انسان می تواند فردی را با ویژگی های داده شده ایجاد کند: این فرد می تواند یک ریاضیدان یا یک موسیقیدان درخشان باشد.و شاید هم یک مرد نظامی باشد که،بدون ترس و بدون احساس رحم و پشیمانی و بدون احساس درد می جنگد".

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала