کنگرس ایالات متحده خواستار دسترسی آزاد دانش آموزان به منابع LGBT«دگرباشان جنسی» است

CC BY 2.0 / Jason Ippolito / US Capitalکنگرس ایالات متحده خواستار دسترسی آزاد دانش آموزان به منابع LGBT«دگرباشان جنسی» است
کنگرس ایالات متحده خواستار دسترسی آزاد دانش آموزان به منابع LGBT«دگرباشان جنسی» است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گروهی از نمایندگان کنگره امریکا به رهبری برد اشنایدر خواستار ممنوعیت ایجاد محدودیت در مکتب ها و کتابخانه ها برای دسترسی به اطلاعات درباره فعالیت انجمن های دگرباشان جنسی هستند.

Представители ЛГБТ-сообщества на митинге в Киеве - اسپوتنیک افغانستان
نقض حقوق دگرباشان جنسی در امریکا محکوم مجازات می گردد
به گزارش اسپوتنیک، بر اساس لایحه موسسات خدمات مخابراتی انترنتی که برای مدارس و کتابخانه ها در ایالات متحده امریکا خدمات با تخفیف ارائه می کنند، دسترسی به منابع دگرباشان جنسی ممنوع است.

در این سند آمده است:- "صرف نظر از مفاد بند 1 (2) برای دریافت خدمات انترنتی برای معلولان نظر به بند (1) که به مکتب های ابتدایی و متوسطه و کتابخانه ارائه می شوند نظر به سیاست استفاده ایمن از انترنت دسترسی به منابع دگرباشان جنسی مجاز نمی باشد".

از سال 1997 کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده امریکا برنامه ای را برای کمک به مکتب ها و کتابخانه های امریکایی به کنگره ارائه و کنگره امریکا آن را تصویب و پس از آن اجرایی کرد. این خدمات انترنتی نظر به نرخ های ترجیحی  (E-Rate) است. در سال 2015، 3.9 میلیارد دالر برای اجرای این طرح اختصاص داده شد.

به عنوان بخشی از تخفیف نرخ های انترنتی از 20 درصد تا 90 درصد به مکتب ها و کتابخانه ها نظر به اولویت رفاه مادی منطقه مخصوصا بیشتر به مناطق روستایی و فقیر نشین این کمک های تخفیف انترنتی ارائه می شود.

به گفته نویسندگان این ابتکار، محدودیت های اطلاعات ایمنی دانش آموزان را تهدید می کند، بنابراین نمایندگان جامعه ی LGBT باید دسترسی به منابع مربوطه داشته باشند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала