دومای دولتی روسیه رزمایش نیروهای هسته ای راهبردی امریکا را ارزیابی کرد

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر دومای دولتی روسیه رزمایش نیروهای هسته ای راهبردی امریکا را ارزیابی کرد
دومای دولتی روسیه رزمایش نیروهای هسته ای راهبردی امریکا را ارزیابی کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
معاون رئیس کمیته امور بین الملل دومای دولتی روسیه گفت، نیروهای هسته ای ایالات متحده امریکا رزمایش خود در واکنش به نیروهای نظامی روسیه که چند پیش توانایی نظامی خود را نشان دادند، برگزار کرده است.

امریکا، روسیه را به خاطر انجام تمرینات نیروهای هسته ای استراتژیک خود خبر داد - اسپوتنیک افغانستان
امریکا، روسیه را به خاطر انجام تمرینات نیروهای هسته ای استراتژیک خود خبر داد
به گزارش اسپوتنیک، الکسی چیپا معاون رئیس کمیته امور بین الملل دومای دولتی روسیه گفت:- "ما به تازگی چندین مانور نظامی برای نشان دادن آمادگی خود در برابر هرگونه تجاوز نشان دادیم و این را سراسر جهان دیدند. امریکایی ها هم در واکنش به این مانورها می خواهد آمادگی خود را به نمایش بگذارد و ما هم می خواهیم ببینیم که آمادگی آنها در کدام سطح است".

او در ادامه گفت:- "من فکر نمی کنم که چنین مانورها وضعیت نظامی در جهان را تغییر دهد، من هیچ تهدیدی در این پیوند نمی بینم، اما اگر خطری متوجه ما باشد، ما آماده هرگونه واکنش و پاسخ به آن می باشیم".

یادآوری می کنیم، که پیش از این براون مگوایر نماینده رسمی فرماندهی راهبردی ایالات متحده امریکا در مورد راه اندازی تمرینات نیروهای هسته ای این کشور به نام (Global Thunder)  هشدار داده بود.

مگوایر گفته بود:- "با توجه به مقرراتSTART III، ایالات متحده و روسیه موظف به همکاری در مورد برنامه های مهم هسته ای هستند، به همین خاطر روسیه پیش از پیش از انجام این مانورها باخبر شده بود". 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала